دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
بانک صادرات ساری صاحب ايستگاه مطالعه شد

محمد‌رضا رمضانی، کارشناس ایستگاه مطالعه استان مازندران با اشاره به افتتاح دهمین ایستگاه این استان در فاز چهارم گفت: تاکنون 9 ایستگاه مطالعه در این استان فعال شده است و امروز (29 مهرماه) نيز دهمين ایستگاه مطالعه افتتاح شد.-

رمضانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به افتتاح دهمین ایستگاه مطالعه استان مازندران عنوان کرد: تاکنون 10 ایستگاه مطالعه در استان راه‌اندازی شده که پنج ایستگاه آن در فاز نخست در فرودگاه‌ ساری، ترمینال دولت، استانداری، شهرداری و بانک صادرات شهرستان ساری داير شده است.

وی با بیان این‌که در فاز دوم یک ایستگاه مطالعه در مرکز بهداشت و آزمایشگاه ساری دایر شده، افزود: همچنین در فاز سوم، چهار ایستگاه مطالعه در شهرستان‌ آمل واقع در مرکز بهداشت و بیمارستان امام رضا (ع) و محک ساری و بانک صادرات میدان امام شعبه مرکزی افتتاح شده بود که این ایستگاه به صورت آزمایشی فعالیت می‌کرد و امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

کارشناس ایستگاه مطالعه استان مازندران با بیان این‌که در فاز نخست این طرح ملی 30 هزار جلد کتاب برای توزیع در میان ایستگاه‌های این استان دریافت کردیم، عنوان کرد: 19 هزار کتاب در فاز نخست راه‌‌اندازی ایستگاه مطالعه در سطح استان مازندران توزیع شد.

رمضانی با اشاره به دریافت 30 هزار کتاب در فاز دوم گفت: دو هزار کتاب از فاز اول ایستگاه مطالعه و 25 هزار کتاب از فاز دوم برای توزیع در میان ایستگاه‌های مطالعه این مرحله انتخاب شد.

وی درباره کتاب‌های فاز سوم ایستگاه مطالعه گفت: 70 هزار جلد کتاب برای توزیع در سطح ایستگاه‌‌های مطالعه فاز سوم دریافت کردیم اما برای فاز چهارم هنوز کتابی دریافت نکردیم.

کارشناس ایستگاه مطالعه استان مازندران با بيان این‌‌که با ‌آغاز اجرای فاز چهارم این طرح ملی در استان‌ها قرار است 13 ایستگاه جدید افتتاح شود، اظهار کرد: شهرستان‌های ساری، آمل، بابل، قائمشهر، بهشهر، نوشهر و امیدکلا تا پایان امسال صاحب 13 ایستگاه مطالعه جدید خواهند شد.

وی افزود: استان مازندران تا پایان فاز 9 ایستگاه مطالعه در سطح کشور صاحب 37 ایستگاه جدید خواهد شد.

دهمین ایستگاه مطالعه استان مازندران با حضور مسوولان بانک صادرات و اداره کل کتابخانه های عمومی استان در بانک صادرات شعبه مرکزی شهرستان ساری صبح امروز(29 مهر ماه) افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط