چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
انبار کتاب کرمانشاه به روی تاکسی‌فرهنگ‌ها باز است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای طرح زندگی پایدار دفتر امور اجتماعی استانداری و مرکز بهداشت استان کرمانشاه از تاکسی‌های فرهنگی سطح شهر کرمانشاه تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در مراسمی با حضور بهرام فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و سایر مسئولان این اداره‌کل، از تعدادی از فعالین  و مبدع طرح «تاکسی‌فرهنگ» در کرمانشاه قدردانی شد.

فاضلی در تکریم حرکت فرهنگی این افراد گفت: زیربنای توسعه مسائل فرهنگ است و اگر فرهنگ به جامعه درست حاکم شودبا همین منابع محدود می‌توانیم در تمامی مسائل موفق وقدرتمند ظاهر شویم.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: انبار کتاب این اداره فرهنگی و هنری به‌روی شما رانندگان عزیز و فعالان فرهنگی عرصه کتاب و کتابخوانی باز است و به هر تعداد که درخواست داشته باشید، در اختیار شما قرار می‌دهیم.

در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از آقایان سعید محمدی، صابر بشیری، وحید مرادی و امامعلی قاسمی که در تاکسی‌های خود، فرهنگ کتابخوانی را ترویج داده و با توزیع بروشورهای فرهنگی از جمله بروشور «تحکیم خانواده»، قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها