سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
«لبخند آذربایجان» در راه است

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: کتاب «لبخند آذربایجان» دربرگیرنده مجموعه‌ای از شعر و نثر ادبی از آثار شعرا و نویسندگان طنزپرداز معاصر استان آذربایحان‌غربی منتشر می‌شود.

مصطفی قلیزاده علیار، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان‌غربی، در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت:  کتاب «لبخند آذربایجان»، مجموعه شعر و نثر ادبی از آثار شعرا و نویسندگان طنزپرداز معاصر استان آذربایحان غربی است که به‌همت و انتخاب سعید سلیمانپور ازسوی حوزه هنری استان منتشر می‌شود.

وی افزود: «لبخند آذربایجان» درواقع نخستین شناسنامه جمعی طنزپردازان آذربایجان‌غربی و ارومیه به‌عنوان یکی از قطب‌های طنز کشور است که شامل نمونه‌هایی از آثار بسیاری طنزپرداز استان است و با همکاری شهرداری ارومیه و شورای شهر و سازمان برنامه و بودجه انتشار می‌یابد.

این مقام مسئول گفت: ویژگی این کتاب نوشتاری تصویری بودن است که برای هر اثر یک تصویر کاریکاتوری توسط رعنا اصغری ترسیم شده، و اکثر صاحبان آثار «لبخند آذربایجان» شاعران و نویسندگان جوان عضو کانون شعر و دفتر طنز حوزه هنری هستند.

به گفته احد هوشمند قره‌باغ رییس حوزه هنری استان آذربایجان‌غربی، قرار است هر سال یک جلد از آثار طنز فاخر اجتماعی در استان جمع آوری و منتشر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها