شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
به دنبال برگزاری نمایشگاه حضوری کتاب در مشهد هستیم

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: به دنبال برگزاری نمایشگاه حضوری کتاب در مشهد هستیم.

افشین تحفه‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم که مجوزهای لازم را برای برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت حضوری در مشهد دریافت کنیم، افزود: امیدوارم مجوز برگزاری تا پیش از پایان سال جاری را دریافت کنیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نسبتا آرام‌تر کرونا و آبی شدن مشهد و همچنین برگزاری چند نمایشگاه حضوری مانند نمایشگاه چاپ، نمایشگاه مبلمان و ... در مشهد، به دنبال برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت حضوری و با ویژگی‌های تازه و گستردگی بیشتر هستیم.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه برای این کار، سلامت شهروندان، رعایت پروتکل‎‌‌های بهداشتی و اخذ مجوز از ستاد استانی کرونا در دستور کار جدی است، تصریح کرد: البته استقبال مردمی همیشه از نمایشگاه کتاب نسبت به سایر نمایشگاه‌ها بیشتر بوده و این موضوع حساسیت برگزاری نمایشگاه حضوری را دوچندان می‌کند.
 
تحفه‌گر افزود: فعلا برگزاری نمایشگاه کتاب استانی به صورت مجازی را نپذیرفته‌ایم و در تلاش هستیم که بتوانیم به عنوان نخستین استان نمایشگاه کتاب حضوری بعد از محدودیت‌های دوساله کرونا را در مشهد به عنوان یکی از قطب‌های اصلی صنعت نشر کشور برگزار کنیم که البته روبکردهای جدیدی در اجرا خواهد داشت.
 
اضافه می‌شود، آخرین نمایشگاه حضوری قبل از پاندمی کرونا در مشهد، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد بود که آبان‌ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی این شهر برگزار شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها