یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
رمان «نیستان دی» با موضوع سردار سلیمانی رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «نیستان دی» نوشته حسین زحمتکش زنجانی، در شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات کتاب جمکران نخستین رمان بزرگسال خود را درباره سردار حاج قاسم سلیمانی در ایام سومین سالگرد شهادت وی روانه بازار کرده است.

این رمان با نام «نیستان دی» به قلم «حسین زحمتکش زنجانی» دوشنبه، 12 دی ماه در شب شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی در دفتر انتشارات کتاب جمکران رونمایی می‌شود.

بعد از حادثه ترور سردار سلیمانی درباره این شخصیت سیاسی- نظامی کتاب‌های زیادی نوشته و وارد بازار نشر شده است، آثاری که هرکدام برای مخاطبانی خاص است و به معرفی این چهره اثرگذار در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد و از ابعاد مختلفی وی را به جامعه ایرانی و جهانی می‌شناساند.

در این راستا انتشارات کتاب جمکران اخیرا رمان نیستان دی را منتشر کرده که با طرح ماجراهایی، مخاطب را با بعد عرفانی و ملکوتی سردار قاسم سلیمانی آشنا می‌کند.

حسین زحمتکش زنجانی، نویسنده و دبیر ادبیات و شعر مجمع ناشران انقلاب اسلامی است و دو رمان «رومی روم» و «بوی نم باروت» را در کارنامه ادبی خود دارد.

رمان نیستان دی جدیدترین اثر وی، داستانی رئال با رگه‌های سورئالیستی است که با سه روایت موازی دوره معاصر (سال 1398) از زبان ماهان، عصر مولانا جلال‌الدین بلخی (قرن هفتم هجری قمری) و نمایشنامه‌ای سوررئال درباره سردارسلیمانی پیش می‌رود.

مراسم رونمایی از کتاب «نیستان دی» با حضور نویسنده کتاب ساعت 16 دوشنبه 12 دی ماه در ساختمان انتشارات کتاب جمکران واقع در کوچه 28 خیابان دورشهر شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها