جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
نشست شورای راهبردی هماهنگی امور استان‌ها وزارت فرهنگ برگزار شد

نشست شورای راهبردی هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارزیابی مدیران استانی و هم‌افزایی برنامه‌های فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه به میزبانی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، نشست شورای راهبردی هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور مهدی رمضانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیل اسفندیار، رئیس گروه امور استان‌ها، رضا مردانی، رئیس گروه امور استان‌ها، سجاد نیک‌منش، مشاور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، لرستان، تهران، خراسان رضوی و کرمانشاه پنج‌شنبه (13 بهمن) در دو نوبت صبح و عصر در سالن شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد. 

این نشست برای راهبری مدیریت حوزه قرآن فرهنگ، هنر و رسانه، با هدف تجربه‌نگاری و انتقال تجربیات، بیان نقاط ضعف و قوت، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها و ارزیابی مدیران استان‌های شرکت‌کننده در نشست برگزار می‌شود.
 
به گزارش ایبنا، نشست شورای راهبردی، جلسات خود را در پنج کارگروه در استان‌های تهران، خراسان رضوی، فارس، قزوین و لرستان در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

 مهدی رمضانی، در حاشیه این نشست، از جشنواره هنرهای تجسمی فجر لرستان که در تالار مجتمع گردشگری جهانگردی خرم‌آباد با حضور 110 هنرمند لرستانی برگزار شده بود بازدید کرد. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها