یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
انتشارات شهید کاظمی با بیش از صد عنوان کتاب جدید حاضر می‌شود

انتشارات شهید کاظمی حدود پانصدعنوان کتاب را با خود به سی­‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌­آورد که بیش از صد عنوان جزو آثار جدید به‌حساب می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ انتشارات شهید کاظمی به‌­عنوان یکی از ناشران در زمینه نشر کتب ادبیات پایداری و حوزه دفاع مقدس، با بیش از صد عنوان اثر جدید در نمایشگاه کتاب 1402 حاضر می‌شود. این انتشارات از هفتصدعنوان کتابی که تابه­‌حال روانه بازار نشر کرده است، حدود پانصد عنوان کتاب را با خود به نمایشگاه می‌­آورد که بیش از صدعنوان جزو آثار جدید به‌حساب می‌آیند.

«کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» نوشته محسن مشرقی و فاطمه عقیقی، «تهران تا تیرانا» اثر محمدجعفر بگلو، «الجمل» به ­قلم آزاده جهان­‌احمدی، «جنگ جنگ تا نابودی» با ترجمه فاطمه تشکری جهرمی، «شبیه» به ­قلم فائضه غفارحدادی، «با تو می‌مانم» اثر رضا قلی­‌زاده علیار، «قاتل مؤدب» با ترجمه وحید خضاب، «گنجینه رنج» نوشته رضیه قبیشی، «وزیر قلابی» به ­قلم محمدعلی جعفری، «تاملی در یادداشت‌های آقای هاشمی» اثر مسعود رضایی و چندین زندگی‌نامه جذاب از شهدای کشتی­‌گیر از جمله کتاب­‌هایی هستند که برای اولین‌بار در نمایشگاه کتاب 1402 به مخاطبین عرضه خواهند شد.

همچنین در این دوره از نمایشگاه، کتاب «الی» اثر فائضه غفارحدادی با موضوع فلسطین، «علامه و انقلاب» نوشته وحید خضاب و با محوریت نقش علامه طباطبایی در انقلاب اسلامی، «ژنرال چشم آبی» به­ قلم عسگری شاداب با محوریت سپهبد خلبان نادر جهانبانی، «آقای هاشمی» اثر مسعود رضایی شریف‌آبادی و چندین اثر دیگر رونمایی خواهد شد.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها