دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
220 عنوان کتاب در حوزه تاریخ معاصر ایران از سوی قدر ولایت

غرفه موسسه فرهنگی هنری قدرولایت 220 عنوان کتاب در حوزه‌های تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دیدگاه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی عرضه شده است. تخفیف کتاب‌های تک جلدی 10 و دوره‌ای 20 درصد است.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت در سی‌امین سالگرد تأسیس خود، در نمایشگاه کتاب 1402 دو غرفه عمومی و کودک و نوجوان دارد، که از آنها رونمایی کرد. محسن بغلانی گفت: غرفه عمومی مؤسسه در شبستان اصلی راهرو 14 غرفه یک پذیرای مخاطبان است.

وی افزود: در این غرفه 220 عنوان کتاب در حوزه‌های تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دیدگاه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی عرضه شده است. تخفیف کتاب‌های تک جلدی 10 و دوره‌ای 20 درصد است.
 
عضو هیات مدیره مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت افزود: غرفه کودک و نوجوان مؤسسه به نام «گُل آبی» در شبستان جنوبی مصلی راهرو اول غرفه 149 قرار دارد که با 135 عنوان از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان پذیرایی می‌کند. تخفیف در این غرفه نیز برای کتاب‌های تک جلدی 10 و دوره‌ای 20 درصد است. علاوه بر آن 5 بسته کتاب برای گروه‌های سنّی پیش دبستان، دبستان دخترانه و دبستان پسرانه، نوجوان و حجاب و عفاف تدارک دیده شده که با تخفیف حدود 40 درصد به مخاطبان عرضه می‌شود.
 
بغلانی بیان کرد: برای رعایت حال خانواده‌های مسجدی و مردم متدین، مؤسسه در هماهنگی با مجمع ناشران انقلاب اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران، اقدام به انتشار بُن‌های تخفیف ویژه کرده است و خانواده‌ها می‌توانند آثار مؤسسه را در دو غرفة یاد شده با تخفیف 30 درصد خریداری کنند. بن‌های الکترونیکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادها نیز در این دو غرفه برای خرید کتاب معتبر است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها