دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
نماینده فرهنگی سفارت ژاپن با مدیر کمیته ناشران خارجی دیدار کرد

وابسته مرکز اطلاع‌رسانی و فرهنگی سفارت ژاپن در ایران، ششمین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با مدیر کمیته ناشران خارجی و مدیرکل تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌گو کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، سایتو میئمی، وابسته مرکز اطلاع‌رسانی و فرهنگی سفارت ژاپن در ایران، ششمین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اسماعیل جانعلی‌پور، مدیر کمیته ناشران خارجی و مدیرکل تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌گو کرد.

در این نشست جانعلی‌پور به معرفی برنامه‌های گرنت پرداخت و گفت:‌ در این مرکز سالانه تا 200 عنوان کتاب با حمایت وزارت فرهنگ از فارسی به انگلیسی، عربی و... ترجمه ‌می‌شود. برای ترجمه کتاب‌هایی با موضوع کودک بین 700 تا 900 و برای کتاب‌های بزرگسال تا سقف 1200 یورو حمایت می‌کنیم.

همچنین درباره همکاری و حضور بیشتر ژاپن در برنامه‌های فرهنگی ایران به‌ویژه نمایشگاه‌های کتاب و تبادل غرفه میان ایران و ژاپن مطرح شد. خانم سایتو میئمی پس از این دیدار از بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرد.

به گرازش ایبنا؛ سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  تا ۳۰ اردیبهشت‌ در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها