دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
۱۱ ویژه‌برنامه از تلویزیون اینترنتی کتاب پخش می‌شود

ششمین روز از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تلویزیون اینترنتی کتاب با ۱۱ ویژه‌برنامه، میزبان ناشران، نویسندگان و اهالی کتاب است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، تلویزیون اینترنتی کتاب در ششمین روز از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران علاوه بر پخش زنده با ۱۱ ویژه‌برنامه میزبان ناشران، نویسندگان و اهالی کتاب است.

گفت‌وگو با اهالی کتاب، مثبت کتاب کودک و نوجوان، جلد دوم، داستان و رمان، مثبت کتاب نشر و پاورقی از جمله برنامه‌های تلویزیون اینترنتی کتاب در روز دوشنبه ( ۲۵ اردیبشهت ماه ۱۴۰۲) است. برخی از برنامه‌های این تلویزیون اینترنتی به‌طور همزمان از شبکه چهار سیما نیز پخش می‌شود.

 گفتنی است، این تلویزیون اینترنتی کتاب، پس از بازدید مقام معظم رهبری(مظله‌العالی) از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تاکید ایشان بر حمایت از آثار مربوط به کودکان و نوجوانان و همچنین کتاب‌های مربوط به دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم ویژه‌برنامه‌هایی از این دست را در دستور کار خود قرار داده است.

 تلویزیون اینترنتی کتاب در نمایشگاه امسال، در دو بخش مجزای «استودیو شبکه کتاب» و «غرفه کتاب» فعالیت دارد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها