دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
انتشارات تین با تئاتر وارد شد

انتشارات تین ۹ عنوان کتاب هنری در عرصه سینما و تئاتر چاپ کرد. «الفبای بازیگری»، نمایشنامه «آخرین فریب پینوکیو»، «گودو می‌میرد»، «روش تحلیل متون نمایشی»، «اصول و فنون شخصیت‌شناسی در تئاتر»، «شیوه‌های اجرایی کارگردانان تئاتر ایران و جهان»، مجموعه دوجلدی «مجموعه نمایشنامه مدرسان مستقل تئاتر»، «دانشجوی سال ۱۳۴۴» عناوین این کتاب‌ها است.

به‌‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات تین ۹ عنوان کتاب هنری در عرصه سینما و تئاتر چاپ کرد. «الفبای بازیگری»، نمایشنامه «آخرین فریب پینوکیو»، «گودو می‌میرد»، «روش تحلیل متون نمایشی»، «اصول و فنون شخصیت‌شناسی در تئاتر»، «شیوه‌های اجرایی کارگردانان تئاتر ایران و جهان»، مجموعه دوجلدی «مجموعه نمایشنامه مدرسان مستقل تئاتر»، «دانشجوی سال ۱۳۴۴» عناوین این کتاب‌ها است.

کتاب «الفبای بازیگری» به صفر تا صد آموزش بازیگری می‌پردازد. نویسنده این کتاب ایرج افشاری اصل است و در خلاصه این کتاب آمده «همه آنچه که از بازیگری باید بدانیم، بازیگری را از کجا و چگونه شروع کنیم؟»

نمایشنامه «آخرین فریب پینوکیو» نمایشنامه‌ای اقتباس آزاد و عروسکی از داستان مشهور «پینوکیو» است که به‌قلم سعید نیکورزم نوشته شده.

کتاب «گودو می‌میرد» یک پرودی است، با این اختلاف که این پرودی از یک پرودی دیگر برداشت شده است. این کتاب نوشته سعید نیکورزم است.

کتاب «روش تحلیل متون نمایشی» یک کتاب تخصصی و آموزشی برای علاقه‌مندان تئاتر است که به‌دست ایرج افشاری اصل نوشته شده.

کتاب «اصول و فنون شخصیت‌شناسی در تئاتر» از ایرج افشاری اصل برای هنرمندان و دانشجویان تئاتر، بسیار آموزنده و دارای اهمیت است.

کتاب «شیوه‌های اجرایی کارگردانان تئاتر ایران و جهان» اثر دیگر همین نویسنده، کتابی گردآوری شده از تجربه‌ها و آثار کارگردانان مشهور جهان است که به تحلیل و بررسی آن‌ها پرداخته شده است.

مجوعه دوجلدی «مجموعه نمایشنامه مدرسان مستقل تئاتر» که به‌دست بهزاد خاکی‌نژاد جمع‌آوری شده، عنوان دیگر فهرست کتب چاپ‌جدید این انتشارات در  نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ است.

کتاب «دانشجوی سال ۱۳۴۴» به‌تعریف ناشر یک کتاب خاص و استثنایی در زمینه هنر است که به‌همت نصرت‌الله فرزانه‌پور و پوپک فرزانه‌پور نوشته شده است.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» تا ۳۰اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و هم‌زمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها