چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
توجه به کتاب‌های حوزه عقاید از سوی عموم/ ار «تاریخ تشیع در ایران» تا «رفتار معصومان با حاکمان زمان»

هرچند عموم مخاطبان ما را طلاب تشکیل می‌دهند اما موضوعات عقیدتی از جمله حوزه‌هایی است که از سمت مخاطبان عام نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مؤسسه انتشارات حوزه‌های علمیه به عنوان یک ناشر تخصصی در حوزه دین با عناوین متنوع در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است.

محرابی از فروشندگان این غرفه درباره عناوین جدید این مؤسسه می‌گوید: علاوه بر کتاب‌های درسی طلاب که تخصصی انتشارات ما هستند، امسال با آثار متنوعی که بخشی از آن‌ها برای عموم مردم جامعه نیز می‌تواند مفید باشد در نمایشگاه شرکت کرده‌ایم. کتاب‌هایی چون «جهاد اقتصادی در سیره علما و بزرگان»، «مهر و اقتدار در خانواده» به قلم محمد زارعی توپخانه، «الگوی اهتمام جمعی در مدیریت تربیتی» به قلم محمد عالم‌زاده نوری و مهدی عبدالهی و «نظام‌نامه جامع تهذیبی حوزه‌های علمیه» از جمله این آثار هستند.

 او می‌افزاید: کتاب‌هایی چون «تاریخ تشیع در ایران» و «رفتار معصومان با حاکمان زمان» به قلم غلامحسن محرمی، «چیستی و چرایی خمس» به قلم سید محمد تقی علوی و «امدادهای غیبی و رحمت الهی» از دیگر کتاب‌هایی هستند که تازه منتشر شده‌اند.

او در مورد مخاطبان این انتشارات عنوان می‌کند: هرچند عموم مخاطبان ما را طلاب تشکیل می‌دهند اما موضوعات عقیدتی از جمله حوزه‌هایی است که از سمت مخاطبان عام نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. کتاب‌های ما در مورد آیین زرتشتی و همچنین آثاری مرتبط با وهابیت و بررسی تحلیلی فرقه اهل حق از جمله موضوعاتی هستند که مخاطبان غیر حوزوی از آن استقبال کرده‌اند.

همچنین ما کتابی با عنوان «فرهنگنامه شهدای روحانی» را که شامل نام و مشخصات چهار هزار شهید روحانی است به اهتمام ساعد نیکبخت و جمعی از روحانیون رزمنده منتشر کرده‌ایم که این اثر نیز با استقبال خوبی از سمت مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها