پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در قم برگزار می‌شود

قم- رئیس اداره کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در قم خبر داد.

روح‌الله کریمی درحاشیه بازدید از نخستین دوره آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان «قاصدک» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، به برگزاری سه دوره نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در قم اشاره کرد و گفت: آخرین دوره نمایشگاه در اواخر سال ۱۳۹۸ برگزار شد اما با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب کودک و نوجوان و درخواست ناشران و علاقه‌مندان، امسال چهارمین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در قم برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره پیشتاز بودن استان قم در تولید و نشر کتاب کودک و نوجوان، گفت: استان قم در سه حوزه کودک و نوجوان، کتاب دین و دفاع مقدس در کشور شاخص است و حرف برای گفتن دارد.
 
 کریمی افزود: بخشی از نویسندگان و ناشران مطرح کتاب‌های کودک و نوجوان کشور در قم فعالیت دارند و در این سال‌ها در تولید و انتشار آثار این گروه سنی نقش‌‌آفرین بودند.
 
رئیس اداره فرهنگی و کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اضافه کرد: در سال‌های اخیر در حوزه نشر کتاب کودک پیشرفت چشمگیری داشتیم و بعضی از ناشران مطرح کودک و نوجوان استان مثل نشر «جمال» و «کتابک» در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب حضور فعالی دارند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها