شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۶
بهره‌برداری از  سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ازنا

لرستان - با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ازنا بعد از ۱۴ سال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، روز جمعه با حضور سیدمحمود اسلامی پس از ۱۴ سال، سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ازنا به بهره‌برداری رسید. 

عملیات ساخت این پروژه در سال ۸۸ متوقف شده بود  اما  با تخصیص اعتبار در دور اول سفر ریاست جمهوری به لرستان تکمیل شد. 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی تاکید کرد: اربعین فرصتی برای معرفی، تقویت و تبیین ارزش‌های مذهب تشیع بوده و این راهپیمایی عظیم نمونه عینی همدلی و هم‌گرایی در اسلام است.

سید محمود اسلامی با بیان اینکه اربعین حسینی ادامه تاسوعا و عاشورای حسینی است که به ما درس ایثار، از خود گذشتگی، آزادگی و شهادت می‌دهد، بیان کرد: این حرکت عظیم امروز یک جریان ادامه‌دار از حماسه و نهضت عاشورا بوده و باید به خاطر سپرد که عاشورا با اربعین تکامل می‌یابد و فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) به ما می‌آموزد انسان زمانی به سعادت می‌رسد که هم بنده خدا باشد و هم با شرافت و عدالت زندگی کند.
 
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مصوبات دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به استان تاکید کرد: رویکرد دولت مردمی عدالت‌محوری و توزیع عادلانه فرصت‌ها، منابع و امکانات بوده و مبنای حضور مجموعه مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان لرستان و شهر ازنا صحه بر همین اصل مهم بوده است.
 
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری دو هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع‌های فرهنگی و کتابخانه‌ها و تالار مرکزی استان مصوب شد که با پیگیرهای انجام شده و اعتبار جذب شده و تلاش مدیران استانی تسریع در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی استان مشهود بوده است به نحوی که تالار مرکزی شهر خرم‌آباد در 10 سال گذشته 10 در صد پیشرفت داشته اما طی یک سال گذشته 30درصد پیشرفت داشته است.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از تلاش‌های فرماندار جوان و انقلابی شهرستان ازنا بیان کرد: سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان ازنا با اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در یک سال گذشته تکمیل و از امروز در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان ازنا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها