دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
رونمایی از ۱۵ جلد کتاب مکتوب و صوتی در خراسان شمالی

خراسان شمالی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از ۱۵ جلد کتاب مکتوب و صوتی در خراسان شمالی رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا ) در بجنورد، سرهنگ مهدی الهی راد ظهر دوشنبه  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس ۲هزار برنامه با ۳۰۰ عنوان در سطح استان خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده است.
 
وی بیان کرد: ۱۵ کتاب با عناوین و موضوعات مختلف در این هفته رونمایی خواهد شد.
 
الهی‌راد با بیان عناوین مهم برنامه‌ها، افزود: خاطره‌گویی و روایت‌گری از زبان راویان دفاع مقدس، برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس از جمله برنامه‌های این هفته است.
 
وی تصریح کرد: همزمان با تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، تجلیل و قدردانی از سه‌هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان خراسان شمالی انجام خواهد شد.
 
الهی راد خاطرنشان کرد: دستاوردهای نظام اسلامی مرهون شهداو ایثارگران دفاع مقدس است.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه زحمت‌کشان دفاع مقدس تاکید کرد: دستاوردهای امروز در کشور، مرهون فداکاری رزمندگان رزمندگان، جانبازان،شهدا و خانواده آنهاست.
 
باغ موزه دفاع مقدس نیازمند اعتبارات است
 
الهی راد گفت: تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس در خراسان شمالی نیازمند اعتبار و همکاری سازما‌ن‌های اجرایی است.
 
وی بیان کرد: ساخت این مجموعه فرهنگی سال ۹۷ آغاز و تاکنون تنها یک ساختمان مربوط به مجموعه، راه‌اندازی شده است.
 
الهی راد در پایان تاکید کرد: طبق نقشه باید بیش از ۶ هزار متر بنا شامل پنج ساختمان در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار متر مربع در باغ موزه ایجاد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها