چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
میزبانی «بنفشه» از نویسندگان کودک و نوجوان در روز کودک

مجتمع فرهنگی «بنفشه» به‌مناسبت روز ملی کودک، علاوه بر میزبانی از کودکان و نوجوانان، میزبان نویسندگان این حوزه و نشست‌های قصه‌گویی خواهد بود.

مهدی قدیانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به تقارن یک سالگی مجتمع فرهنگی بنفشه و 16 مهر؛ روز ملی کودک، عنوان کرد: با توجه به هویت انتشارات قدیانی که ناشر تخصصی حوزه کودک و نوجوان به شمار می‌آید، تصمیم گرفتیم که ۱۶ مهر ماه، روز یکشنبه یک ویژه برنامه‌ روز کودک داشته باشیم.
 
وی افزود: در این زمینه با توجه به اینکه سال تحصیلی شروع شده و بخش عمده کودکان از صبح تا ظهر مدرسه یا مهدکودک هستند، برنامه‌ صبح تا ظهر با میزبانی از یک مدرسه شروع می‌شود و با همکاری آکادمی هوش مالی، یک نمایش عروسکی داشته خواهیم داشت.
 
قدیانی با بیان اینکه عنوان نمایش عروسکی، «شهر طلا» است، ادامه داد: بعد از نمایش عروسکی یک کارگاه سواد مالی برگزار خواهد شد و در آخر هم یک برنامه قصه‌گویی خواهیم داشت.
 
وی تاکید کرد: از ساعت 15 تا 21 نیز قسمت عمومی برنامه‌ها شروع خواهد شد و سه برنامه‌ قصه گویی در سبک‌های مختلف خواهیم داشت، پس از از آن کارگاه اوریگامی، میز کاردستی، فضای رنگ انگشتی و نمایشگاه نقاشی نیز برای این روز پیش‌بینی شده است.
 
قدیانی همچنین از حضور نویسندگان این حوزه در این برنامه خبر داد و تاکید کرد: مصطفی رحماندوست، گیتی خامنه و حسین فتاحی از نویسندگان نام آشنای حوزه کودک و نوجوان در این روز برای بچه‌ها از کتاب‌هایشان قصه‌خوانی خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها