دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
دورهمی نوجوانان بر اساس کتاب «هنر برقراری ارتباط» در بندرعباس

هرمزگان - نوجوانان بندرعباسی به مناسبت روز نوجوان، بر اساس کتاب «هنر برقراری ارتباط» در بندرعباس دور هم جمع شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، به مناسبت روز نوجوان، هفدهمین نشست محفل ادبی فانوس (جهاد تبیین) با فراخوان از نوجوانان، بر اساس کتاب «هنر برقراری ارتباط» در این خصوص بحث و تبادل و نظر کردند.

سبحان شهبازی کارشناس ثابت برنامه در این نشست در خصوص چگونگی برقراری ارتباط موثر با اطرافیان پرداخت و این عامل را در عصر حاضر که به عصر ارتباطات مشهور است یکی از مهم‌ترین مباحث زندگی نوجوانان تلقی کرد و تکنیک‌های ارتباط تاثیرگذار را به آن‌ها گفت.

سپس کبرا میرحسینی مسئول کتابخانه عمومی اندیشه آیت الله خامنه‌ای بندرعباس ضمن بیان اهمیت، ارزش و تاثیر مستقیم ارتباط روی خوشبختی یا شوربختی افراد افزود: در وهله نخست، ارتباط یک مهارت است و در زندگی باید مراحل مهارت ارتباط موثر را بیاموزیم.

وی همچنین منابع موجود با موضوع ارتباط در کتابخانه را معرفی کرد و از نوجوانان خواست برای فراگیری این مهارت، از این آثار به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

در ادامه نشست نیز به پرسش های شرکت کنندگان بر اساس کتاب «هنر برقراری ارتباط» و تجربیات شخصی کارشناس و مطالعات دیگر پاسخ داده شد.

هفدهمین نشست از سلسله نشست‌های محفل فانوس (جهاد تبیین) با موضوع ارتباط موثر، یکشنبه شب به میزبانی کتابخانه عمومی اندیشه بندرعباس برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها