شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
اعضای کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی برای کودکان غزه نامه نوشتند

خراسان‌رضوی- اعضای کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی همزمان با روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی برای کودکان غزه نامه نوشتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، همزمان با یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، اعضا کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور برای کودکان غزه نامه نوشتند و خود را در ماجراهای تلخی که برای ایشان اتفاق می‌افتد، در کنار آن‌ها دیدند.

زهره اکبرآبادی مربی کتابخانه پستی نیشابور با بیان اینکه طرح نوشتن نامه از دو هفته قبل با شروع جنگ میان غزه و اسرائیل برای اعضا کتابخانه ارسال شد، افزود: جنگ واژه تلخی است و تلخ تر آنکه در جنگ شهری کودکان و افراد بی دفاع هدف حمله قرار می‌گیرند و هیچ‌گونه پناهی برای نجات جان خود ندارند.

وی ادامه داد: جنگ این روزها در غزه بیش از هر کس دیگر کودکان و نوجوانان مظلوم و بی دفاع را آزرده است. بچه‌هایی که به جای زندگی در جهانی امن، سخت ترین روزها و لحظه ها را با از دست دادن‌های پی دی پی می‌گذرانند. به همین منظور و با هدف همدردی با کودکان غزه، بیش از ۳۰۰ نفر از اعضا کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور با ارسال طرحی، برای بچه‌های غزه نامه نوشتند و به آن‌ها اعلام کردند هر چند از راهی دور، اما خود را در کنار و همراه ایشان می‌دانند و برای رهایی فلسطین دعا می‌کنند.

اکبرآبادی خاطر نشان کرد: سطرسطر نامه‌های بچه‌ها نشان از احساسات پاکی دارد که آن‌ها در مواجهه با درد و رنج هم سن و سالان خود دارند و امیدواریم با دعای این کودکان به زودی ریشه جنگ در همه‌ی دنیا بخشکد و تمام بچه‌های دنیا در جهانی امن و آرام زندگی کنند.

اعضای کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی برای کودکان غزه نامه نوشتند

در بخشی از این نامه‌ها سید علی حسینی نوشته است: امروز این نامه را می‌نویسم تا به شما بچه‌های مقاوم و نمونه فلسطینی دلداری بدهم و بدانید که تنها نیستید.

هستی سهل‌آبادی نیز نوشته: بدان که یک روز می‌رسد که به آنچه دوست داری می‌رسی و آن روز پیروزی فلسطین و نابودی اسرائیل است.

زهرا شادابی نوشته است: می‌دانم که نمی‌توانید خوب درس بخوانید و کنار پدر و مادرتان باشید. برایتان دعا می‌کنم.

علیرضا اوسطی نیز نوشته: من به شما اطمینان می‌دهم که روزی می‌رسد که شما کشور خود را دوباره گرفته و به مدرسه می‌روید.

رؤیا گلچین‌نیا هم نوشته: وقتی آتش شعله‌ور درون سینه‌ات را می‌بینم، قلبم آتش می‌گیرد، بغض گلویت را می‌فهمم و با تو فریاد می‌زنم.

فاطمه‌زهرا بوژمهرانی هم در نامه‌اش آورده است: امیدوارم هیچ بچه‌ای کشته نشود و خانواده‌ها کنار هم سلامت و خوب و آرام زندگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها