شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
هفته کتاب در هرمزگان با مراسم انس با شهدا آغاز شد

هرمزگان - هفته کتاب در هرمزگان با حضور اعضای کتابخانه‌های عمومی استان در مراسم انس با شهدا آغاز شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بندرعباس گفت: با همراهی جمعی از کارکنان اداره کل کتابخانه‌ها با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردیم.

فرشاد محمدی با اذعان به مقام شامخ شهدا گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل ممکن است زیرا شهید در راهی کشته می‌شود که ارزش آگاهانه و فی سبیل الله را داراست و چنین مرگی است که به تعبیر پیامبر (ص) شریفترین و بالاترین نوع مرگ است.

وی با ذکر این مطلب که هفته کتاب را با انس با شهدا آغاز کرده‌ایم افزود: یکی از اهداف اصلی ما آشنایی نسل نوجوان و جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدا به واسطه انس با کتاب است و در طول این هفته ذیل این موضوع برنامه هایی برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: بلندترین مقام در آخرت شفاعت است که این مقام از آن پیغمبران، بزرگان و امامان است که در این کار نیز شهدا با آنان برابری می‌کنند، یعنی می‌توانند شفاعت هفتاد نفر را بکنند و امیدوارم که شفاعت شهدا نصیب ما هم بشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها