چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
تجلیل از ۲ نویسنده ارومیه‌ای/ توجه به نویسندگان موجب پیشرفت جامعه است

آذربایجان‌غربی - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: اهمیت دادن به نویسندگان و نویسندگی سبب پیشرفت جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، پیروز قادری، عصر چهارشنبه، در تجلیل از نویسندگان ارومیه‌ای گفت: اهمیت دادن به نویسندگان و نویسندگی سبب پیشرفت جامعه می شود.

وی افزود: هفته کتاب و کتابخوانی، بهانه‌ای است برای اینکه اهمیت کتاب و و نقش کتاب در رشد و تعالی و کیفیت زندگی مردم یادآوری شود.

قادری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه کتاب، گفت: باید فرهنگ کتابخوانی را توسعه و رواج داد و کتاب را به عنوان یک کالا مصرفی در سبد خانوار جای داد.

تجلیل از ۲ نویسنده ارومیه‌ای/ توجه به نویسندگان موجب پیشرفت جامعه است

وی افزود: بحث کتاب و کتابخوانی در بین مردم کمرنگ شده است و باید این موضوع مورد توجه ویژه قرار گیرد و آشنایی مردم با کتاب را باید در بین اقشار جامعه بالا ببریم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امروز ریشه برخی بی‌هویتی‌ها، کم‌توجی به مطالعه و بیگانگی با کتاب است، گفت: هویت، شجاعت و آگاهی ملت به کتاب است.

به گزارش ایبنا؛ در دومین روز از سی و یکمین هفته دوره کتاب جمهوری اسلامی اسران از انتشارات کتاب خوبان به مدیربت جلال الدین اعظمی و محمد علی ضیایی، نویسنده ارومیه‌ای تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها