پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
۱۵ برنامه و یک جشن در کتابخانه طالقانی بندرعباس برگزار شده است

هرمزگان - مسئول کتابخانه طالقانی بندرعباس گفت: به مناسبت هفته کتاب تاکنون ۱۵ برنامه و یک جشن در کتابخانه طالقانی بندرعباس برگزار شده است.

مسئول کتابخانه طالقانی بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از موهبت و اهمیت کتاب و کتابخانه سخن گفت.

لیلی حافظ رضازاده با تبریک و تحسین کتابداران و جامعه کتابخوان ابراز داشت: فرصت هفته کتاب یک غنیمت است. کتاب‌ها محصول خلاقیت هستند و خلق می‌شوند که به ما لذت بدهند. مشاوره و رهنمون داشته باشند. همدم و همسنگارمان باشند تا در تلاطم های زندگی و طوفان‌های دریایی غرق نشویم.

این مروج کتاب همچنین از کتابخانه‌ها به عنوان دلپذیرترین، امن و آرام ترین نقاط دنیا نام برد و گفت: هر کسی به دامان کتابخانه پناه بیاورد رستگار می‌شود، کاروان فرهیختگان، فرزانگان و ادبا و علما از جاده ابریشمی کتاب گذشته و در کاروانسری کتاب اتراق کرده است.

این کتابدار هرمزگانی در ادامه افزود: جشن هفته کودک با حضور دانش آموزان دبستان مهربانو و سوره با حضور آیه باستین نویسنده حوزه مقاومت و اجرای مجری نوجوان و قصه‌گو مبینا عبداللهی برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جشن از خالق دلنوشته های برتر با موضوع: «من اگر کتاب بودم» تقدیر شد.

او در ادامه گفت: قصه‌گویی یکی دیگر از برنامه‌های مورد توجه کودکان بود.

حافظ رضازاده با اشاره به اینکه تا کنون در هفته کتاب ۱۵ برنامه و یک جشن را در کتابخانه طالقانی بندرعباس برگزار کرده‌اند توضیح داد: ۳ برنامه بازدید و نشست و آشنایی با کتاب و کتابخانه و کتابدار در مدارس برگزار شده، ۷ مورد بازدید از کتابخانه بوده، محفل ادبی گلستان خوانی، جشن کتابخوان، نقاشی با موضوع کتاب و قصه‌گویی از جمله برنامه‌های این هفته ما بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها