سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
فراخوان خاطرات دفاع مقدس در قالب جشنواره «افتخار من» در کردستان اعلام شد

کردستان - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از اعلام فراخوان سومین جشنواره «افتخار من» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش های فیلم کوتاه، عکس نوشته و خاطره‌گویی برگزار می‌شود.

سرهنگ علی کلوندی، به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج اظهار کرد: سومین جشنواره «افتخار من» با هدف بیان خاطرات و شناخت خانواده‌ها از ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرمودند «نسل کنونی باید از واقعیت و حقایق دوران دفاع مقدس آگاه شود»؛ اضافه کرد: تلاش می‌کنیم آثار این جشنواره را در قالب کتاب جمع‌آوری و برای نسل کنونی و آینده ماندگار کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با اشاره به فرایند شرکت در این جشنواره گفت: همسران، فرزندان، نوادگان و بستگان و خانواده‌های یادگاران دفاع مقدس در استان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، فایل صوتی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، عکس نوشته و خاطره به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سرهنگ کلوندی، یکی از رسالت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را اعتلای آرمان های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: نهضت خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس یکی از رسالت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که این جشنواره ظرفیتی برای این مهم است.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره ملی «افتخار من» از سوی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود، یادآوری کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از ۲۰ آبان لغایت ۲۰ آذرماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در بلوار کردستان، خیابان ناصر خسرود، اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیراحمد معمار IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    باسلام واحترام لطفا ترتیبی اتخادشودازرشادتها وفداکاریهای دیگرفرزندان امت که درکردستان سپری نموده اندیادشود.مثل سردارشهید علی معمارکاشانی که فرماندهی داخل پادگان سنندج را به رهبری دکترچمران وشهیدبروجردی بعهده داشت.تا جایی که آزادسازی سنندج رقم خورد.باتشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها