شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
انتخابات هیئت‌مدیره انجمن علمی فناوری چاپ ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی فوق‌العاده و انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن علمی فناوری چاپ ایران برگزار شد.

محمد بیطرفان، رئیس هیئت‌مدیره انجمن علمی فناوری چاپ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره برگزاری مجمع عمومی عادی فوق‌العاده انجمن علمی فناوری چاپ ایران بیان کرد: با برپایی این مجمع در هفته گذشته انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان برگزار شد و در این انتخابات محمد بیطرفان به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره، علی‌اکبر یوسفی به‌عنوان نائب‌رئیس، الهه امیریان به‌عنوان خزانه‌دار، زهرا حسین‌نژاد، فواد نجم‌الدین، بهنام زنگی و آتشه سلیمانی به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین امیرحسین رحیمی و محسن ذبیحی جامخانه به‌عنوان بازرسان اصلی و علیقلی حسنی اعظمی، مهرداد بیات و حسین پرستش به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره و آرش نوروزی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخب شدند.

بیطرفان با اشاره به تاسیس این انجمن در سال ۱۳۹۴، گفت: انجمن با هدف گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی صنعت چاپ، صنایع و حوزه‌های مرتبط و توسعه کیفی نیروهای متخصص همچنین بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های علوم، فناوری‌ها، گروه‌ها و سیستم‌های مختلف چاپ تشکیل شد.

وی افزود: بهبود فرآیندها در مرحله پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ، بهبود وضعیت ماشین‌آلات و مواد اولیه چاپ و کاربردهای نوین در صنعت چاپ نیز از دیگر اهداف این انجمن به شمار می‌آیند.

بیطرفان با بیان اینکه انجمن علمی فناوری چاپ ایران در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فنی فعالیت می‌کند، عنوان کرد: انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی با محققان و متخصصانی که با علوم، فناوری‌ها، فرایندها و کاربردهای نوین چاپ و سایر صنایع و حوزه‌های مرتبط سر و کار دارند، در فهرست برنامه‌های پیش روی این انجمن است.

به‌گفته وی، همکاری با دستگاه‌ها و نهادها و تشکل‌های اجرایی، علمی و پژوهشی در زمینه سیاستگذاری، ارزیابی، بازنگری، برنامه‌ریزی، اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه موضوع فعالیت انجمن نیز بخش دیگر برنامه‌های پیش روی این انجمن است.

بیطرفان بیان کرد: از سوی دیگر ترغیب و تشویق پژوهشگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها و تجلیل از پیشکسوتان و محققان و استادان، ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و فنی، برگزاری گردهمایی‌ها، جشنواره‌ها، سمینارها، کنفرانس‌ها و نشست‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را نیز طی این سال‌ها دنبال کرده‌ایم.

وی با اشاره به انتشار کتاب و نشریات علمی در صنعت چاپ، توضیح داد: ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی با صنعت و همه ذی‌نفعان و همچنین انجام فعالیت‌های ترویجی و ارتقای مدیریت علمی و کارشناسی و ارائه راهکارهای بهینه برای توسعه همه‌جانبه صنعت استراتژیک چاپ نیز از رسالت‌ها و ماموریت‌های اصلی انجمن علمی فناوری چاپ ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها