چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
حضور فعالان سلولزی ایران در نمایشگاه کاغذ و مقوای هند

مدیرعامل شرکت آینده‌اندیشان رادینا گفت: هیئت تجاری، بازاریابی و سرمایه‌گذاری ایران متشکل از مدیران ارشد شرکت‌های تولید کننده کاغذ و تجار و بازرگانان فعال ایرانی صبح چهارشنبه ١٥ آذر ماه برای بازدید از نمایشگاه تخصصی Paperex2023 وارد شهر دهلی نو شدند.

رضا امیدی، مدیرعامل شرکت آینده‌اندیشان رادینا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بیان کرد: به‌دنبال مجوز صادره از سوی سازمان توسعه تجارت ایران و پیرو فراخوان‌ها و اطلاع‌رسانی‌های قبلی، هیئت تجاری، بازاریابی و سرمایه‌گذاری ایران، متشکل از مدیران ارشد شرکت‌های تولیدکننده کاغذ و تجار و بازرگانان فعال ایرانی به اتفاق صادقی نیارکی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی تهران و معاون اسبق وزارت صمت، صبح چهارشنبه ١٥ آذرماه وارد شهر دهلی نو کشور هند شد.

وی ادامه داد: مطابق با برنامه‌یزی‌ها، هماهنگی‌ها و مساعدت‌های انجام شده در سفارت ایران در هند و همچنین دکتر بامیری، رایزن بازرگانی ایران در هند، در مدت زمان اقامت در دهلی، از نمایشگاه تخصصی Paperex2023 بازدید می‌شود.

وی افزود: حدود ٦٠٠ مشارکت‌کننده از هند و سایر کشورهای تولیدکننده کاغذ و ماشین‌آلات دنیا در این نمایشگاه حضور دارند.

به‌گفته امیدی، جلسات و انجام مذاکرات تجاری با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، بازدید از کارخانجات هندی، جلسه با اتاق بازرگانی و فدراسیون صادرات هند، جلسات B2B با تجار و تولیدکنندگان هندی ازجمله برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه انجام می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ حضور فعالان سلولزی کشور در این هیئت منجر به ورود مواداولیه، کاغذ و محصولات سلولزی و ماشین‌آلات با کیفیت و با قیمت مناسب، همچنین ورود دانش و فناوری‌های نوین صنعت کاغذسازی به کشور شود. امیدواریم این نمایشگاه زمینه‌ساز همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری با طرف‌های هندی و خارجی حاضر در نمایشگاه شود که به تبع آن مصرف‌کنندگان نهایی محصولات سلولزی منتفع شوند.

وی گفت: امیدواریم در سال‌های آتی با رقابت‌پذیری محصولات تولیدی ایرانی در بازارهای بین‌المللی، شاهد برگزاری پاویون قدرتمند شرکت‌های تولیدکننده ایرانی نیز در این نمایشگاه و سایر نمایشگاه تراز اول دنیا باشیم که خود زمینه‌ساز رشد و توسعه صادرات محصولات سلولزی در بازارهای فرامرزی می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه paperex2023 هند ١٥ تا ١٨ آذر در دهلی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها