دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
برگزیدگان نخستین مهرواره استانی پژوهش محور «رویش» معرفی شدند

هرمزگان - برگزیدگان نخستین مهرواره استانی پژوهش کودک و نوجوان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، برگزیدگان نخستین مهرواره استانی پژوهش کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان هرمزگان در بخش‌های کاردستی علمی، آزمایش علمی، و پژوهش میدانی معرفی شدند.

نخستین مهرواره استانی پژوهش کودک و نوجوان ویژه کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۶ سال و مربیان فرهنگی هنری ادبی مراکز کانون با عنوان رویش و با هدف ترویج روحیه کنجکاوی و کاوشگری و پرورش مهارت تفکر خلاق از مردادماه با اعلام فراخوان کار خود را آغاز کرد و سرانجام از بین ۴۵ اثر ارسالی به دبیرخانه با اعلام پنج برگزیده و چهار شایسته تقدیر برگزیدگان خود را شناخت.

بر همین اساس در بخش کاردستی علمی، در گروه سنی نوخوان رایان بهمنش از مجتمع آفرینش بندرعباس با اثر پل هیدرولیکی و در گروه سنی نونهال پارسا خیره کش از مرکز گلشهر بندرعباس با اثر مینی دریل شارژی برگزیده شدند.

اثر خورشید گرفتگی از محمدحسام خاکشور عضو نونهال مرکز فراگیر بندرعباس نیز شایسته تقدیر شد. در بخش آزمایش علمی، شاهین بنارویی عضو نوخوان مجتمع آفرینش بندرعباس با آزمایش سیاه و سفید و روژان مشفقی عضو نونهال این مرکز با آزمایش سرعت سنج بادکنک برگزیده و دو اثر فلفل آب گریز از محمدطاها کریمی عضو نونهال مرکز جاسک و اجسام سبک و سنگین در آب از آرمیتا فولادی زاده عضو نونهال مرکز سیریک عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

در بخش پژوهش میدانی، بررسی اثر تجمیع فلز سرب در خاک و جذب آن توسط درختچه استبرق کار تیمی امیرحسام مقبلی، عارف معماریان و امیرعلی باشی زاده نوجوانان مجتمع آفرینش بندرعباس برگزیده و اثر بررسی تاثیر فشار هوا بر ماهیگیری در شهر بندرعباس کاری از ستیا کریمی عضو نونگاه مرکز تخصصی سفال بندرعباس شایسته تقدیر شد.

هیئت داوران این مهرواره، در بخش ویژه مربیان کانون پرورش فکری با عنوان یک تجربه، هیچ اثری را حائز رتبه برگزیده ندانستند. شایان ذکر است از برگزیدگان مهرواره طی مراسمی در اداره کل کانون پرورش فکری استان هرمزگان تقدیر بعمل خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها