دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
لزوم اجرای برنامه‌های کتاب محور در مساجد هرمزگان

هرمزگان - مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد هرمزگان برلزوم اجرای برنامه‌های کتاب محور در مساجد به صورت مشترک با کتابخانه‌های عمومی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، حجت الاسلام حسین مرشدی بعدازظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان از برنامه‌های فرهنگی و ادبی مشترک این دو مجموعه فرهنگی گفت و افزود: اطلس تبیین اندیشه‌های علمی و فرهنگی مقام معظم رهبری تألیف شود.

ادامه داد: از برنامه‌های فرهنگی که می‌توان به صورت مشترک و تعاملی با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی انجام داد، می‌شود به ایجاد فضای مناسب کتابخانه در مساجد، اجرای برنامه‌های کتاب محور در مساجد اشاره کرد.

وی اضافه کرد: این مسائل در شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی مساجد، با حضور اعضا مطرح خواهد شد زیرا معتقدیم با تعامل، کارهای بزرگی در زمینه ارتقای فرهنگی صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان نیز با استقبال از پیشنهادات مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان گفت: با تمام وجود و با تمام ظرفیت با مساجد همکاری داریم.

فرشاد محمدی افزود: در زمینه تکریم از کتابداران مساجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اهدای کتاب و اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی به منظور معرفی و اجرای جهاد تبیین و گام دوم انقلاب آماده هرگونه همکاری و برنامه‌ریزی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها