سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
واکنش دبیر جشنواره ملی سرود فجر به شهادت رئیس‌جمهور

هنرمندان و چهره‌های هنری حوزه‌های مختلف در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم در فضاهای مجازی خود نسبت به این حادثه ناگوار واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هنرمندان و چهره‌های هنری حوزه‌های مختلف در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم و همراهان ایشان، در حساب‌های فضاهای مجازی‌شان نسبت به این حادثه ناگوار واکنش نشان دادند.

آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران عصر دیروز در حادثه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد. شهید رئیسی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بودند و بالگرد حامل ایشان و همراهانشان در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

حامد جلیلی دبیر جشنواره ملی سرود فجر نیز با انتشار تصویری حاوی سخنان مردم خطاب به آیت‌الله رئیسی، نوشت:

«حال عجیبی است. انگار همان جمعه بعد از ساعت ۱:۲۰ دوباره برایم زنده شد، انالله و اناالیه راجعون.»

واکنش هنرمندان به شهادت رئیس جمهور/ مهمان امام رضا (ع) شدید

همچنین دبیر جشنواره ملی سرود فجر طی پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
حادثه غم‌انگیز سقوط بالگرد و شهادت خادم الرضا علیه السلام، رئیس جمهور مردمی و با کفایت، حجه الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان باعث اندوه و تاثر شدید ملت شریف ایران شد.اینجانب از طرف خود و جامعه سرود کشور این مصیبت جانگداز را به مقام معظم رهبری، بازماندگان، خانواده شهدای این حادثه و مردم عزیز ایران تسلیت می گویم. ملت ایران همیشه و در تمام مقاطع حساس نشان دادند که می‌توانند با همراهی یکدیگر، و پشتیبانی از مقام عظمای ولایت و توکل بر خداوند سختی‌ها را پشت سر گذارند.»

برچسب‌ها

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها