شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
نشر خانه هنرمندان و کتاب‌ جدید پارچه‌شناسی

مدیر انتشارات خانه هنرمندان مطرح کرد: امسال در حوزهٔ سینما، مُد و لباس، پارچه شناسی، طراحی و کودک کتاب جدید داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات خانه هنرمندان امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، با ۲۰ عنوان کتاب جدید هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت مجازی حضور خواهد داشت و کتاب‌هایی چون «پارچه شناسی تخصصی» مؤلف دکتر طالب‌پور، «استایلینگ؛ مبانی طراحی لباس و مد» نوشتهٔ کلاره باکلی و ژاکلین مک اسی، ترجمهٔ عسل میم باشی و آرزو اسکندری و «فیلم‌های فیلم‌خانه ملی ایران» نوشتهٔ سید محمد پیش‌نماز و «سیمای شاعران طراحی‌های سیاه‌قلم» را به بازار نشر عرضه خواهد کرد.

داود میم باشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: حضور امسال ما در نمایشگاه کتاب نه‌تنها با ۲۰ عنوان کتاب چاپ اول است؛ بلکه حدود ۴۰ عنوان از انتشارات خانه هنرمندان به تجدید چاپ می‌رسد. کتاب‌های «راهنمای کامل طراحی»، «مدرسه طراحی»، «آموزش گام‌به‌گام طراحی» و «چگونه کاریکاتورها را بکشیم» برخی از عنوان‌های تجدید چاپی هستند.

وی افزود: امسال در حوزهٔ سینما، مُد و لباس، پارچه شناسی، طراحی و کودک کتاب جدید خواهیم داشت.

داود میم باشی تأکید کرد: از میان کتاب‌های چاپ اول کتابِ «استایلینگ؛ مبانی طراحی لباس و مد» و «پارچه شناسی تخصصی» تا امروز پرفروش‌ترین‌های نشر خانه هنرمندان محسوب می‌شود.

وی افزود: حضور نشر خانه هنرمندان امسال در نمایشگاه کتاب در شبستان راهرو ۱۵، غرفه ۲۹۳ است و منتظر استقبال کتاب دوستان و اهالی هنر خواهیم بود.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانهketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها