پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
نمایشگاه کتاب| اطلاعات ناشران کودک؛ عمومی و ساعت کاری

کتاب‌بازها می‌دانند که نشانی غرفه‌ها، چقدر می‌تواند در وقت، انرژی و حوصله‌ صرفه‌جویی کند. اگر از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی هستید در این گزارش راحت‌تر می‌توانید راحت‌تر با بخش‌های مختلف سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، ناشران عمومی مانند سال‌های قبل در شبستان اصلی مصلا براساس حروف الفبای نام نشر به عرضه کتاب می‌پردازند. ناشران دانشگاهی در رواق غربی به عرضه کتاب می‌پردازند و طبقه همکف و ضلع جنوبی رواق شرقی به ناشران کودک اختصاص یافته است. طبقه اول رواق شرقی ناشران خارجی و ناشران دیجیتال جانمایی شده‌اند، همچنین در طبقه دوم رواق شرقی ناشران آموزشی قرار دارند.

نیم‌طبقه شبستان، سالن بین‌الملل مستقر است و به این ترتیب سومین سال همه ناشران در فضای مسقف جانمایی شده‌اند، با این تفاوت که متراژِ در اختیارِ ناشران هم گسترش یافته است هم در بخش ناشران دانشگاهی، آموزشی و کودکان، اصلاحاتی برای ارائه خدمات بهتر انجام شده است. «کوشک کتاب» نیز در میانه شبستان اصلی میزبان رویدادهای فرهنگی ازجمله جلسات رونمایی کتاب، نقد و بررسی، جشن امضا، گعده‌های گپ و گفت با نویسندگان نمایشگاه کتاب است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها