یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
حضور موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران با ۱۰ عنوان کتاب چاپ نخست در نمایشگاه

نعمت‌الله عاملی، مدیر چاپ و نشر موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران گفت: این موسسه با آثاری نو در این رویداد فرهنگی حضور دارد. کتاب شش جلدی «اسناد اشغال ایران»، کتاب دو جلدی «در مکتب تاریخ» و «فساد سیاسی و فروپاشی حکومت پهلوی» از جمله این کتاب‌ها را دربردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا نعمت‌الله عاملی، مدیر چاپ و نشر این موسسه گفت: انتشارات موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران با ۱۰ عنوان کتاب چاپ نخست در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است. این موسسه با آثاری نو در این رویداد فرهنگی حضور دارد. کتاب شش جلدی «اسناد اشغال ایران»، کتاب دو جلدی «در مکتب تاریخ»، «امام خمینی و انقلاب اسلامی»، «فساد سیاسی و فروپاشی حکومت پهلوی»، «سفیر قرآن»، کتاب دو جلدی «تاریخ نجف»، «تاثیر آلمان گرایی رضاشاه بر حمله متفقین به ایران»، «زندگانی آیت‌الله بروجردی»، «دانشنامه مشروطه» (رجال سیاسی)، «زندگینامه شهید قدوسی» عنوان کتاب‌های چاپ نخستی است که از سوی این موسسه در نمایشگاه عرضه شده است.

وی افزود: ۹ عنوان کتاب تجدید چاپ نیز از سوی انتشارات مطالعات تاریخ معاصر ایران برای عرضه به علاقه‌مندان تاریخ ایران در نمایشگاه تهران ارائه شده است. «تاریخ تحولات سیاسی ایران»، «قیام عشایر عرب خوزستان علیه انگلیس»، «ارتباط ناشناخته» (بررسی روابط رژیم پهلوی و اسرائیل)، «خط آهن سراسری در ایران»، «سپاه دانش»، «اصلاحات ارضی»، «عدلیه رضاشاهی»، «دشتی و روزنامه شفق سرخ»، «نهضت دوماهه روحانیون ایران» عناوین کتاب‌هایی است که بازچاپ شده‌اند.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران می‌توانند به راهرو ۲۴، غرفه ۵۸۵ مراجعه کنند.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت) ۱۴۰۳ (در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها