دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
رئیس مجلس لبنان‌ شهادت سید ابراهیم رئیسی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت

نبیه بری، رئیس مجلس لبنان شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه و همراهان آنها را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا نبیه بری، رئیس مجلس لبنان به خبر شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه و همراهان آنها واکنش نشان داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی.» صدق الله العلی العظیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای (حفظکم المولی)

به نام خداوندی که پس از نابودیِ همه‌چیز، جاودانه می‌ماند و با تسلیم در برابر مشیت و رحمت او که همه‌چیز را فرا گرفته و با رضایت از اراده و امر او که تغییرناپذیر است؛ جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام و ما با آنان در لبنان جمعی از رهبران پیشتاز را از دست دادیم که انقلاب را همراهی می‌کردند. جلودار اینان جناب رئیس‌جمهور، شهید سید ابراهیم رئیسی، و بعد دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، و همراهان شهیدشان هستند که در حادثۀ سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.

در برابر این مصیبت بزرگی که بر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب آن وارد شد و در لبنان بر ما وارد شد، این فرموده خداوند متعال برای شما و ما کافی است: «بسم الله الرحمن الرحیم. الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ. أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ.» صدق الله العلی العظیم.

از جانب خودم و از جانب مجلس لبنان و از جانب ملت لبنان، مراتب تسلیت خود را به شما و ملت ایران ابراز می‌داریم و از خداوند عزیز قدیر برای شما و خانواده‌هایشان صبر و رضوان خواستاریم. خداوند به شهدای این حادثه دردناک و سایر شهدا، همجواری با اولیا و صدیقین و یاران نیک عطا فرماید. خداوند سبحان و تعالی به شما سلامتی و استواری برای رهبری جمهوری اسلامی ایران و انقلاب آن به سوی رشد و قدرت و اقتدار بیشتر عطا کند. خداوند شنوا و اجابت‌کننده است.

عمیق‌ترین تسلیت ما را پذیرا باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها