دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
آه از غمی که تازه شود با غمی دگر

مازندران-در پی حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و هیئت همراه، خانه مطبوعات مازندران و انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران، در پیامی جداگانه شهادت خادمان ملت را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، در پی حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و هیئت همراه، خانه مطبوعات مازندران و انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران، در پیامی جداگانه شهادت خادمان ملت را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت خانه مطبوعات و رسانه های استان مازندران به این شرح است:

آه از غمی که تازه شود با غمی دگر

با نهایت تأسف و تأثر، خبر ناگوار شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران در حین انجام وظیفه و خدمت به مردم عزیز کشورمان، موجب اندوه فراوان گردید.

آیت‌الله رئیسی به عنوان خادم آستان قدس حضرت رضا علیه السلام، تا آخرین لحظات خدمت مقدس خود با اخلاص و تعهدی بی‌پایان در راه اعتلای ایران و خدمت به محرومان و مستضعفان قدم برداشتند.

ایشان در طول دوران خدمت الگویی از صداقت و ایثار بودند و با تکیه بر اصل خدمتگزاری همواره در راه اعتلای ایران اسلامی کوشیدند.

این حادثه جانکاه را محضر امام عصر (عج)، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله)، خانواده معزز ایشان و شهدای همراه و ملت بزرگ و شریف ایران تسلیت عرض می نماییم.

رجای واثق داریم با مدد و لطف الهی و رهبری حکیم و فرزانه و وفاداری همیشگی ملت بزرگ ایران‌، کشتی انقلاب همچون گذشته با صلابت و اقتدار به مسیر پر افتخار خود ادامه خواهد داد.

همچنین انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران هم در پیامی این حادثه را تسلیت گفت، در این پیام آمده است:

با تأسف و اندوه فراوان، خبر جانگداز شهادت تأسف‌بار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز، جناب آقای حسین امیرعبدالهیان وزیر محترم امور خارجه، دکتر مالک رحیمی استاندار محترم آذربایجان غربی و سایر همراهان ایشان در حادثه دلخراش سقوط بالگرد موجب تاثر و تألم فراوان آحاد ملت اسلامی گردید.

این ضایعه بزرگ که به نوعی جامعه جهانی را در سوگی عمیق فرو برده است، نه تنها از دست دادن چهره‌های برجسته‌ای از نظام و کشورمان را به همراه دارد، بلکه از دست دادن مردانی است که عمر خود را وقف خدمت به مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرده بودند.

در این لحظات سخت و دشوار، ما دل‌هایمان را به خانواده‌های داغدار، دوستان، همکاران و تمامی مردم ایران تسلیت می‌گوییم و برای آن عزیزان که از میان ما رفته‌اند، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها