سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
چندین مجموعه شعر  از سوگ‌سروده‌های شهادت رئیس‌جمهور منتشر می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی از محبوبیت زیادی در میان شاعران و اهالی ادب برخوردار بوده‌اند و به‌زودی شاهد انتشار چندین مجموعه شعر با موضوع شهادت این شخصیت بزرگ خواهیم بود.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست شورای پاسداشت زبان فارسی که امروز، هشتم خرداد برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) عنوان کرد: رئیس‌جمهور شهید کشورمان توجه ویژه‌ای به حوزه زبان فارسی و شعر و ادبیات داشت و محافل شب شعر و نشست‌های ادبی بسیاری با حضور این شخصیت بزرگ و فرهنگی برگزار شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آیت الله رئیسی در جلسه‌های تک‌نفره و گروهی که با هدف حمایت از چاپ و نشر آثار شاعران تدارک داده می‌شد، شرکت می‌کرد و همواره حامی و مددرسان شاعران و نویسندگان بود.

وی تاکید کرد: روز گذشته شاهد بودیم اهالی فرهنگ و هنر و شاعران کشورمان تا چه اندازه در محفلی که برای بزرگداشت مقام رئیس‌جمهور شهید برگزار شد، حضور یافتند و آثار خود را ارائه کردند. میزان ابراز احساسات شاعران در خلق آثار ارزشمند ادبی قابل تحسین است و به‌زودی شاهد چاپ و نشر چندین مجموعه شعر با موضوع آیت‌الله رئیسی خواهیم بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آیت الله رئیسی با همه دل‌مشغولی‌ها برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی، هیچ موقع درخواست‌های حوزه فرهنگ را بی‌پاسخ نمی‌گذاشت و در آخرین مورد می‌توانم به نمایشگاه کتاب اشاره کنم که با وجود بیماری و با اینکه تازه از قم بازگشته بود در نمایشگاه حضور یافت و به مدت دو ساعت برای بازدید از غرفه‌های نمایشگاه وقت گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها