چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
بهترین چسب برای سرامیک پرسلان در وستا شیمی

یکی از آخرین مراحل ساخت و ساز ساختمانی، نصب سرامیک است. انتخاب بیشتر سازنده‌ها، سرامیک پرسلان است که مقاومت بالا و ظاهر بسیار زیبایی دارد، یکی از ارائه کنندگان چسب سرامیک پرسلان، وستا شیمی است. در ادامه به بررسی بهترین چسب برای سرامیک پرسلان پرداخته می شود.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا یکی از آخرین مراحل ساخت و ساز ساختمانی، نصب سرامیک است. انتخاب بیشتر سازنده‌ها، سرامیک پرسلان است که مقاومت بالا و ظاهر بسیار زیبایی دارد، همچنین برای نصب سرامیک پرسلان نیاز به چسب پرسلان باکیفیت وجود دارد تا مراحل سرامیک کاری به نحو احسن انجام شود. یکی از ارائه کنندگان چسب سرامیک پرسلان، وستا شیمی است. در ادامه به بررسی بهترین چسب برای سرامیک پرسلان پرداخته می شود.

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان در وستا شیمی

سرامیک پرسلان چیست؟

سرامیک یا کاشی پرسلان نوعی مصالح ساختمانی است که خواص بهبود یافته‌ای نسبت به سرامیک معمولی دارد. در واقع سرامیک پرسلان نسبت به سرامیک مستحکم‌تر و سخت‌تر است. همچنین سفال استفاده شده برای تولید سرامیک پرسلان خالص‌تر است، به همین خاطر متراکم‌تر بوده و مقاومت بیشتری نسبت به فشار دارد.

استفاده از سرامیک پرسلان مزیت‌های زیادی دارد. شاید یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از چنین مصالحی، خاصیت ضد آب بودن آن است. همانطور که گفته شد این مصالح مقاومت بالایی دارند و در واقع سخت‌ترین مدل سرامیک محسوب می‌شود. به دلیل داشتن جلوه و ظاهر زیبا، می‌توان آن را در محیط‌های مختلف مانند هال، لابی، راهرو و غیره نصب نمود.

اما نصب سرامیک پرسلان نیازمند چسب پرسلان قوی و باکیفیت است. به کارگیری یک چسب کارآمد باعث می‌شود، سرامیک پرسلان به خوبی در جای خود محکم شده و عمر طولانی‌تری داشته باشد. در واقع چسب پرسلان یک ترکیب صنعتی از گچ، سیمان، شن و ماسه و آهک است. مهم‌ترین ویژگی‌های چسب پرسلان این است که در برابر گرما و آب و حتی فشار مقاومت خوبی دارند. وستا شیمی گزینه‌های مناسبی برای چسب کاشی و سرامیک پرسلان به شما ارائه می‌کند.

بهترین چسب برای سرامیک پرسلان در وستا شیمی

معرفی بهترین چسب برای سرامیک پرسلان

به طور کل بهترین چسب پرسلان باید ویژگی‌های مشخصی داشته باشد. در واقع این ویژگی‌ها باعث می‌شوند چسب پرسلان مقاومت و انطباق پذیری خوبی برای محیط به کارگیری خود داشته باشد. از جمله مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

ظاهر مناسب

مقاومت نسبت به آب (واتر پروف)

مقاومت در برابر حرارت و سرما

مقاومت در برابر خوردگی و ضایعات شیمیایی و اسیدی

زمان کوتاه‌تر برای اجرا

عامل دیگری که باعث می‌شود، استفاده از چسب پرسلان به صرفه باشد، مصرف کمتر آن برای اجرای یک پروژه است. مقادیر کم آن، چسبندگی لازم را در نصب سرامیک پرسلان را ایجاد می‌کند، این چسب کیفیت مناسبی دارد و نهایتاً به صرفه است.

فروشگاه آنلاین وستا شیمی انواع مختلف محصولات شیمیایی ساختمانی را عرضه می‌کند. یکی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این شرکت، چسب برای سرامیک پرسلان است. این نوع چسب‌ها به صورت پودری و خمیری به فروش می‌رسند.

بعضی از این محصولات عبارت‌اند از:

چسب کاشی خمیری معمولی DV300

چسب کاشی پودری دو جزئی CV100 + BV800

چسب کاشی پودری تک جزئی CV200

چسب کاشی پودری استاندارد CV300

چسب کاشی پودری استاندارد آرمامنت CV310

چسب کاشی خمیری واترپروف DV330

موارد گفته شده، انواع چسب کاشی یا سرامیک هستند که در نصب سرامیک پرسلان بسیار کاربردی‌اند. چسب کاشی خمیری واترپروف امکان استفاده روی سطوح مختلف مانند سیمان، گچ، موزاییک، سنگ و سرامیک را دارد. مهم‌ترین ویژگی این محصول قابلیت ضد آب بودن آن است، همچنین این محصول برای استفاده نیاز به هیچ افزودنی دیگری ندارد.

برای استعلام قیمت چسب پرسلان و یا چسب کاشی با کارشناسان وستا شیمی تماس گرفته و از تجربه و تخصص آنها به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

عرضه بهترین چسب پرسلان در وستا شیمی

شرکت وستا شیمی علاوه بر عرضه محصولات شیمیایی ساختمان، این مصالح را نیز تولید می‌کند. در صورتی که نیاز به بهترین چسب پرسلان دارید، می‌توانید از کارشناسان وستا شیمی مشاوره بگیرید و اقدام به خرید چسب کاشی نمایید. کارشناسان مجموعه با توجه به نیاز شما و مصالح به کار رفته در ساختمان، بهترین چسب را به شما پیشنهاد می‌کنند.

با توجه به اینکه وستا شیمی تولید کننده محصولاتی است که به فروش می‌رساند، قیمت محصولات ارائه شده در فروشگاه آنلاین کاملاً رقابتی و نسبت به فروشگاه‌های مشابه مناسب‌تر است. البته قیمت پایین بر کیفیت بالای محصولات، به خصوص چسب کاشی و سرامیک پرسلان تاثیر نگذاشته و این محصولات با بهترین کیفیت در بازار عرضه می‌شوند.

همچنین در فروشگاه آنلاین وستا شیمی، اطلاعات مفیدی راجع به جزئیات و ویژگی‌های هر محصول موجود است. برای یافتن بهترین چسب برای سرامیک پرسلان در وستا شیمی می‌توانید به دسته بندی مربوطه مراجعه کنید و انواع چسب‌های خمیری یا پودری را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها