یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
شب شعر «ازدواج آسمانی» در شهرستان مهریز برگزار شد

یزد - همزمان با سالروز پیوند حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، مراسم شب شعر «ازدواج آسمانی» در مهریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، شب شعر «ازدواج آسمانی»، همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و با حضور جمعی از مسئولین و شاعران استان و شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز برگزار شد.

محمدرضا دهقان نیری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی با محوریت توجه به شعر و ادب در شهرستان مهریز به ایبنا گفت: با توجه به ظرفیت بسیار مناسبت شهرستان مهریز در این حوزه ویژه برنامه‌های شب شعر، شعرخوانی، مسابقات فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: هدف از این برنامه‌ها، ترویج فرهنگ شعر و شعرخوانی و معرفی ظرفیت‌های شهرستانی است که با استمرار این برنامه‌ها بتوانیم در سطح استانی و کشوری این ظرفیت‌ها را معرفی کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز بیان کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه شب شعر برگزار شد که با استقبال خوب شاعران استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این برنامه که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن شعر و ادب شهرستان مهریز برگزار شد، تعداد هشت نفر از شاعران، اشعار خود را با موضوعات ازدواج آگاهانه و آسان، سبک زندگی اسلامی _ ایرانی، خانواده متعالی و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) قرائت کردند و در پایان از این شاعران تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط