سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
راهنمای معرفی ۴ مدل از بهترین همزن کاسه‌ای یا کاسه دار

درست کردن انواع کیک و شیرینی می تواند بسیار لذت بخش باشد و آرامش زیادی را به شما هدیه کند؛ اما در ابتدا باید لوازم و ابزار های مورد نیاز شیرنی پزی را داشته باشید تا بتوانید از فرآیند آماده سازی شیرینی و کیک لذت ببرید، در غیر این صورت این کار غیر ممکن و سخت خواهد شد.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا فرقی نمی کند که یک شیرینی پز ماهر باشید یا یک خانه دار؛ مطمئناً شما هم به استفاده از دستگاه همزن احتیاج پیدا خواهید کرد. همزن ها را می توان جزو پر کاربرد ترین لوازم مصرفی در آشپزخانه دانست که مانند یک دستیار حرفه ای کار هم زدن، ورز دادن، مخلوط کردن و … را به راحتی برای ما انجام می دهند.

درست کردن انواع کیک و شیرینی می تواند بسیار لذت بخش باشد و آرامش زیادی را به شما هدیه کند؛ اما در ابتدا باید لوازم و ابزار های مورد نیاز شیرنی پزی را داشته باشید تا بتوانید از فرآیند آماده سازی شیرینی و کیک لذت ببرید، در غیر این صورت این کار غیر ممکن و سخت خواهد شد.

در بازار دو مدل همزن با نام های همزن کاسه ای و بدون کاسه طراحی و تولید شده است، که کار هر دو آنها همزدن مواد غذایی می باشد با این تفاوت که همزن کاسه ای دارای یک عدد کاسه می باشد و فرآیند همزدن را بسیار راحت تر و بدون کثیف شدن محیط انجام می دهد.

نکات خرید دستگاه همزن کاسه دار

نکات و عوامل مهمی وجود دارند که می توانند کیفیت و کارایی، دستگاه همزن کاسه ای را مشخص کنند و می بایست شما در هنگام خرید به این نکات توجه لازم را داشته باشید، در این بخش به برخی از نکات مهم در هنگام خرید همزن اشاره شده است که شامل:

تعبیه جایی برای قرار گرفتن سیم دستگاه

در همزن های کاسه دار باید محفظه مخصوصی را در دستگاه قرار داده باشند؛ تا برای زمانی که شما نمی خواهید از دستگاه استفاده کنید سیم دستگاه را به راحتی جمع کنید، و در آن قرار دهید تا باعث بی نظمی آشپزخانه تان نشود.

وزن دستگاه

در هنگام خرید دستگاه همزن حتماً به وزن آن دقت کنید، تا زیاد سنگین یا زیاد سبک نباشد.

تیغه های مختلف

در هنگام خرید همزن برقی کاسه دار دقت کنید که دستگاه مورد نظرتان انواع و اقسام تیغه های مختلف را داشته باشد چرا که شما برای انجام هر کاری نیاز به تیغی مخصوص آن دارید. تیغه های دستگاه همزن انواع مختلفی دارد مانند تیغه خمیر زن، تیغه ورز دهنده و…

جنس کاسه همزن برقی کاسه دار

همزن های برقی کاسه دار دارای دو مدل کاسه هستند پلاستیکی و استیل؛ اگر جنس کاسه از استیل باشد در نتیجه مقاومت بسیار زیادی در مقابل ضربات همزن و یا خط و خش دارد در نتیجه عمر دستگاه شما افزایش پیدا می کند. اما کاسه های پلاستیکی خیلی زود خط و خش بر می دارند و در نتیجه عمر دستگاه شما کم می شود.

جنس تیغه همزن

به دلیل اینکه بیشترین قسمتی از دستگاه که با مواد غذایی شما در ارتباط است تیغه دستگاه است در نتیجه شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که تیغه آن علاوه بر اینکه زنگ نزند کیفیت بالایی هم داشته باشد. جنس کروم و استیل دوام و بازدهی بهتری دارند.

قابلیت تنظیم سرعت دستگاه

بهتر است دستگاه همزن برقی که انتخاب می کنید، امکان را برای شما فراهم کرده باشد که بتوانید به راحتی با استفاده از دکمه ها سرعت دستگاه را کم یا زیاد کنید.

برند با کیفیت

در هنگام خرید همزن حتماً به برند تولید کننده آن توجه کافی داشته باشید و برند خوب و با کیفیتی را انتخاب کنید تا سالیان سال بتوانید از دستگاه همزنتان مانند روز اول استفاده کنید. در ادامه قصد معرفی ۴ برند معروف و با کیفیت را به شما داریم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

راهنمای معرفی ۴ مدل از بهترین همزن کاسه‌ای یا کاسه دار

معرفی همزن کاسه دار ناسا الکتریک NS-974

همزن کاسه دار ناسا الکتریک NS-974 محصولی با توان مصرفی هزار وات است که این میزان بالا از توان مصرفی موجب می شود تا عملکرد این همزن سریع تر و بسیار بهتر باشد. زیرا هر چقدر که موتور یک وسیله ی برقی قدرت و کیفیت بالاتری داشته باشد، توان آن موتور بالاتر خواهد بود. این همزن کاسه دار ناسا الکتریک NS-974 در زمینه های مختلف کاربرد دارد و می توان از آن برای مخلوط کردن انواع خمیر و مایعات که برای مواد اولیه آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند استفاده داشت‌.

این محصول دارای کاسه می باشد که همین موضوع سبب شده است تا به یک همزن حرفه ای و بسیار کارآمد تبدیل شود. جنس کاسه ی این همزن استیل ضد زنگ می باشد و در نتیجه هیچ گونه نگرانی از بابت شستشوی آن وجود نخواهد داشت و می توانید به راحتی کاسه ی این همزن را پس از هر بار استفاده، شستشو دهید. ظرفیت این کاسه نیز معادل چهار و نیم لیتر می باشد که ظرفیتی نسبتاً بالا محسوب می شود.

معرفی همزن تکنو مدل Te-708

همزن حرفه ای تکنو مدل Te-708 با توان مصرفی ۱۳۰۰ وات، یک دستگاه چند منظوره برای مخلوط کردن، همزدن و ورز دادن میباشند. از مهم ترین ویژگی ای این محصول میتوان به سیستم قفل ایمنی، خاموش شدن خودکار موتور و پایه های ضد لغزش اشاره کرد.

کاسه ای که برای این محصول طراحی شده دارای ظرفیت ۷ لیتری بوده و همانند بدنه اصلی از استیل ضد زنگ ساخته شده است. برای این کاسه ۱ عدد درپوش شفاف ارائه شده که از پاشیدن مواد در هنگام استفاده جلوگیری میکند. همچنین سرعت چرخش موتور مدل Te-708 را می توان متناسب با نوع کاربرد و با استفاده از صفحه نمایشگر دیجیتال و کلید ولومی که در زیر آن تعبیه شده در ۶ حالت مختلف تنظیم نمود.

معرفی همزن کاسه دار فیلیپس مدل HR7962

همزن کاسه دار فیلیپس مدل HR7962 با توان مصرفی ۱۰۰۰ وات برای تهیه خمیر کیک، پیتزا، شیرینی، انواع غذاها و … مورد استفاده قرار میگیرد.همزن HR7962 دارای ۳ سری مختلف است که هرکدام از آنها کارایی خاص خود را دارند. این سری ها عبارتند از؛ سری خمیر: برای ورز دادن خمیر، تخت: برای ترکیب کردن مواد (مخلوط کیک، خمیر کوکی، مایه ها)، بالونی: برای هوادهی مواد (زدن خامه، فرم دادن سفیده تخم مرغ)

بدنه این محصول از جنس پلاستیک و استیل بوده و با ابعاد ۳۴۵ × ۳۶۰ × ۱۷۶ میلی متر و وزن ۶.۷۲ کیلوگرم ساخته شده است. بر روی این بدنه یک عدد ولوم چرخشی نصب شده که کار تنظیم سرعت را برعهده دارد و شما می توانید با توجه به نوع موادغذایی سرعت مورد نظر خود را انتخاب و تنظیم نمایید. ضمناً لازم به ذکر است که همزن کاسه دار فیلیپس مدل HR7962 از ۸ سرعت مختلف و نیز عملکرد لحظه ای (پالس) برخوردار می باشد.

از کجا این همزن های کاسه دار، را خریداری کنیم؟

بیشتر کسانی که به خرید لوازم خانگی باکیفیت علاقه دارند، فروشگاه دومینو کالا را خوب می شناسند، چرا که در این فروشگاه شما می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. تمامی محصولات دومینو کالا از بهترین برند های ایرانی و خارجی بوده و دارای تنوع کیفیت و جنس های بالایی می باشد که قیمت همزن هم از همین محصولات بوده؛ شما می توانید برای خرید همزن کاسه دار به فروشگاه دومینو کالا مراجعه فرمائید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها