دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
نخستین رویداد ادبی «میز نقد» در شیراز برگزار می‌شود

فارس- نخستین رویداد فرهنگی ادبی «میز نقد» با بررسی کارنامه ادبی نویسندگان استان فارس در نقد اول به معرفی کتاب «اشک حوا» اثر سیده معصومه حسینی با حضور و ارائه منتقد و مجری بانو سندی مؤمنی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، این برنامه چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ به میزبانی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مؤسسه فرهنگی هنری آفتاب مهر صبا و قرارگاه شهید آوینی در تالار گفتگو، برگزار خواهد شد و همانگونه که منتقد این رویداد ادبی گفت: سلسله نشست‌های میز نقد، در آخرین چهارشنبۀ هر ماه به نقد و تحلیل آثاری می‌پردازد که زنان خلق کرده‌اند.

سندی مومنی افزود: در اولین دوره این نشست‌ها آثار مربوط به حوزه ادبیات پایداری نقد خواهد شد و نویسندگان زن در این حوزه، چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی، آثار درخشانی را تولید کرده‌اند و بدون شک پرداختن به این آثار به درک و ارتباط بیشتر ابعاد مختلف ادبیات پایداری خواهد انجامید.

این بانوی نوسیده بیان کرد: اولین میز نقد اختصاص دارد به کتاب اشک حوا. این کتاب خاطرات همسر شهید حسین شاه‌حسنی است. راوی خاطرات، از زندگی در روستای محمله و کار و عشق و ازدواج می‌گوید. از رنج‌هایی که پی‌در پی در زندگی پشت سر گذاشته و از ایمان و باورهای قلبیش می‌گوید.

به گزارش ایبنا، این کتاب را سیده معصومه حسینی به رشتۀ تحریر در آورده و سورۀ مهر در سال ۱۴۰۲ در ۳۲۲ صفحه منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها