شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
تمدید مهلت شرکت در جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد/ برگزاری اختتامیه در اواخر شهریور

دبیر نخستین جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ارسال اثر دانشجویان، استادان و کارکنان واحدهای مختلف این دانشگاه به دبیرخانه تا ۱۳ تیر خبر داد.

عباس احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا با بیان اینکه نخستین جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی با هدف پاسداشت زبان فارسی و شناسایی ظرفیت‌های ادبی در میان یک میلیون و ۲۰۰ دانشجو و حدود ۶۰ هزار کارمند و هیئت علمی این دانشگاه برگزار می‌شود، عنوان کرد: برای نخستین بار یک جشنواره کاملاً ادبی و بدون محدودیت در موضوع از سوی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و می‌تواند گامی در افزایش ارتباط فرهنگی میان ۴۰۰ واحد دانشگاهی آزاد اسلامی نیز باشد.

دبیر نخستین جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، افزود: هر هنرمند می‌تواند حداکثر با پنج اثر در هر بخش شرکت کند. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۱۳ تیر به نشانی الکترونیکی https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸ ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه در اواخر شهریور ماه در معرفی جوایز این جشنواره عنوان کرد: در بخش شعر سنتی به برگزیده اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال اعطا می‌شود. به برگزیده دوم لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، برگزیده سوم، لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال و به شایسته تقدیر نیز لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد. در بخش شعر نو نیمایی نیز جوایز به روال شعر سنتی است. در بخش داستان به برگزیده اول تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۸۰ میلیون ریال، به برگزیده دوم، لوح تقدیر و مبلغ ۶۰ میلیون ریال، برگزیده سوم لوح تقدیر و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و به صاحب اثر تقدیری لوح و مبلغ ۲۰ میلیون ریال اعطا می‌شود.

احمدی افزود: به صاحب اثر ویژه بخش داستان بخش ۸۰ میلیون ریال و به صاحب اثر ویژه در بخش شعر نیز مبلغ ۶۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از سوی باشگاه رشد استعدادهای هنری ادبی جوان و معاونت فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس بگیرند یا به نشانی پیام‌رسان بله bashgahe_roshd@ یا https://t.me/Bashgahe_Roshd تلگرام مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها