جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
شکوه حضور در کتابخانه‌های همدان/ ۱۶ کتابخانه میزبان رای‌گیری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

همدان - امروز همزمان با سراسر کشور شکوه حضور در کتابخانه‌های همدان را شاهد هستیم، کتابخانه‌هایی که میزان صندوق رای‌گیری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایینا) در همدان، انگار کتابخانه‌ها آمده‌اند تا مسئول آگاهی و آگاهی‌بخشی باشند، گویا تعطیلی در قامت کتابخانه‌ها نمی‌گنجد و باید همیشه پویایی خود را به رخ دیگران بکشند.

این بار کتابخانه‌ها در قامت حماسه‌آفرینی قد علم کرده‌اند، مسئولیت کتاب‌ها این بار در شکوه حضور نمایان شده و آگاهی بخش انتخابی شایسته ایران اسلامی هستند.

شکوه حضور در کتابخانه‌های همدان/ ۱۶ کتابخانه میزبان رای‌گیری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور در امر انتخابات جمهوریت نظام و مردم سالاری دینی را به مردم جهان نشان دادند افزود: کتابخانه‌های عمومی همواره در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه حضور دارند و برنامه‌های متنوعی را برگزار کرده‌اند.

سید جواد معینی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی پیش از انتخابات نیز با برنامه‌های مختلف نسبت به آگاهی عمومی اقدام کرد افزود: اهمیت حضور و مشارکت مردم از دلایل برگزاری برنامه‌های مختلف انتخاباتی است.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه‌ها همچون مرحله اول انتخاب در مرحله دوم نیز حضور دارند گفت: ۱۶ باب کتابخانه عمومی در شهرستان‌های همدان، فامنین، ملایر، تویسرکان، نهاوند، درگزین و بهار در شهرها و روستاها میزبان صندوق‌های رای و کتابداران و کارشناسان این اداره‌کل با تمام توان در خدمت برگزاری این رویداد بزرگ هستند.

شکوه حضور در کتابخانه‌های همدان/ ۱۶ کتابخانه میزبان رای‌گیری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

معینی تصریح کرد: کتابخانه فرهنگیان، پروین اعتصامی، شاهد، علامه مجلسی، توحید، دهخدا، شهید اشرفی اصفهانی، شهید صدوقی، امام علی (ع)، شهید مطهری، مهر ماماهان و… از جمله کتابخانه‌های استان در مشارکت انتخابات هستند.

وی یادآور شد: امیدواریم در پایان انتخابات علاوه بر حماسه آفرینی ملت ایران، شاهد انتخاباتی با شکوه باشیم که در تاریخ ملت ایران ماندگار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها