جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
بانوان شهر نراق با متون ۵ کتاب منتشر شده آشنا شدند

مرکزی - بانوان شهر نراق در روز قلم در نشست ادبی کتابخوانی که در کتابخانه عمومی فاضلین شهر نراق برگزار شد با متون ۵ کتاب منتشر شده آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اراک، نشست ادبی کتاب و کتابخوانی؛ همزمان با روز قلم با حضور جمعی از بانوان دوستدار کتاب و کتابخوانی شهر نراق در کتابخانه عمومی فاضلین نراقی این شهر برگزار و با متون ۵ کتاب شامل «خارهای گل شده و گل‌های خار شده» نویسنده محسن عباسی ولدی، «افسون انرژی» نویسنده محمد مهدی دوستی، «تنها گریه کن» نویسنده اکرم اسلامی، «کتابخانه نیمه شب» اثر مت هیک و ترجمه معصومه ضمیری و «روایت زندگی خصوصی موسی صدر» آشنا شدند.

به گزارش ایبنا؛ فشرده‌ای از موضوع‌های روایت شده این ۵ کتاب در زیر می‌آید:

خارهای گل شده و گل‌های خار شده:

در کتاب «خارهای گل شده و گل‌های خار شده»؛ موضوع نقش محبت در تربیت فرزند است و تکیه بر این مصرع از شعر مولوی که «از محبت خارها گل می‌شود.» و اینکه بسیاری از مشکلات تربیتی که مثل خار در چشم؛ موجب آزار روحی و عصبی ما است؛ با معجزه محبت به راحتی هرچه تمام‌تر قابل حل است.

افسوس انرژی:

کتاب «افسون انرژی»؛ رمز و رازهای موفقیت را در اختیارمان می‌گذارد و مفهوم انرژی را با نگاهی نو بررسی می‌کند و به شما می‌آموزد چگونه قدرت درونی خود را کشف و آن را برای تحقق اهدافتان به کار بگیرید.

تنها گریه کن:

کتاب «تنها گریه کن» روایتی است از یک زن با گذشت و ایثارگر؛ به نام اشرف السادات منتظری مادر شهید محمد معماریان که عاشقانه و خالصانه برای فرزند این سرزمین از جان مایه می‌گذاشت...

کتابخانه نیمه شب:

کتاب «کتابخانه نیمه شب»؛ روایتگر داستان زندگی «نورا»؛ در بین مرگ و زندگی است. جایی که او می‌تواند زندگی‌های نزیسته‌ای که آرزو داشته و حسرت‌های خود را زندگی کند.

«نورا» به خاطر احساس ناامیدی؛ ترس و تنهایی دچار افسردگی شده است. در واقع داستان به ظاهر در قالب یک روایت ساده از زندگی است که دچار بحران معنا شده؛ ولی در این روایت ساده مخاطب با مفاهیم عمیق روبرو می‌شود؛ تاکید بر فردیت ساختنی بودن زندگی؛ جایگزین کردن اندیشه با حسرت و افسوس از دیگر موارد عمیقی است که در این داستان مطرح شده است.

روایت از زندگی خصوصی موسی صدر:

همانطور که از عنوان پیداست این کتاب به روایت زندگی خصوصی موسی صدر و مبارزات وی پرداخته است.

سید موسی صدر؛ روحانی ایرانی دانش آموخته دانشگاه تهران؛ مجتهد شیعه و موسس مجلس اعلای شیعیان لبنان و جنبش «امل» بود.

به گزارش ایبنا؛ در پایان این نشست ادبی کتاب و کتابخوانی؛ کتاب‌های سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان توسط اکرم مهرادفر، مسئول کتابخانه فاضلین نراقی شهر نراق معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها