دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
خودکفایی ایران در تولید لوله استیل و گالوانیزه

موضوع خودکفایی ایران در تولید لوله اهمیت زیادی دارد. زمانی که کشورمان بتواند به خوبی لوله های باکیفیتی را تولید کند، متوجه خواهیم شد که استفاده کردن از این لوله ها نیز می تواند بسیار اهمیت داشته باشد. در ادامه به این مقوله می‌پردازیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا موضوع خودکفایی ایران در تولید لوله اهمیت زیادی دارد. زمانی که کشورمان بتواند به خوبی لوله های باکیفیتی را تولید کند، متوجه خواهیم شد که استفاده کردن از این لوله ها نیز می تواند بسیار اهمیت داشته باشد. شرکت ها و کارخانه های مختلفی هستند که لوله‌های استیل و گالوانیزه را در ایران تولید می کنند. به همین خاطر نیز گاهی اوقات مشتریان دچار سردرگمی می شوند که کدام شرکت و کارخانه می تواند گزینه و انتخاب بهتری باشد.

مزیت های لوله استیل و گالوانیزه

لوله های استیل و گالوانیزه دو نوع پرکاربرد از انواع لوله ها می باشند که می توانند در موقعیت های مختلفی دارای کارایی های زیادی باشند. لوله های استیل و گالوانیزه دارای پایه و اساس فولادی هستند.

استحکام مناسب

ضد زنگ

ضد خوردگی

انعطاف پذیری

۳ کارخانه برتر لوله استیل در ایران

خودکفایی ایران در تولید لوله می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. همان طور که گفته شد کارخانه های زیادی هستند که این محصولات را تولید می کنند. در اینجا می خواهیم ۳ کارخانه برتری که در زمینه تولید لوله های استیل فعالیت می کنند را بررسی کرده و مورد بازبینی قرار دهیم.

کارخانه تولید لوله استیل آیرون پایپ

اولین کارخانه لوله استیل با نام آیرون پایپ شناخته می شود. این کارخانه علاوه بر آنکه در زمینه تولید این نوع از لوله ها فعالیت می کند، وارد کننده بزرگ این محصولات از کشورهای دیگر نیز می باشد. توزیع محصولات و سازه های فلزی که توسط این کارخانه تولید می شوند نیز توسط خود این کارخانه انجام می شود. کارخانه آیرون پایپ در شهر تهران قرار گرفته است. به همین خاطر نیز معمولاً سازه ها و پروژه هایی که در استان تهران و اطراف آن هستند، به خوبی می توانند از این کارخانه خریدهای خود را انجام دهند.

کارخانه تولید استیل ایرانیان

مورد و نکته بعدی در خصوص کارخانه تولید استیل ایرانیان است. این کارخانه در سطح کشور به عنوان یکی از کارخانه های برتر تولید کننده انواع لوله های استیل و مقاطع فلزی شناخته می شود. تولید لوله های صنعتی همچون لوله های صنعتی نفتی و گازی در این کارخانه برای سال های متمادی انجام می شده است. تجربه و سابقه کاری بالا در کنار کیفیت بالایی که محصولات و سازه های فلزی دارند، از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که این کارخانه دارد.

کارخانه لوله استیل پارس

سومین کارخانه برتر در زمینه تولید کردن لوله های استیل، کارخانه لوله استیل پارس است. این کارخانه برای اولین بار در سال ۱۳۶۲ به بهره برداری رسید. همین موضوع نشان دهنده باسابقه بودن این کارخانه در زمینه تولیدات ورق و لوله های استیل است. استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز از جمله مزیت هایی است که کارخانه لوله استیل پارس دارد.

۳ کارخانه برتر لوله گالوانیزه در ایران

کارخانه هایی که لوله های گالوانیزه را تولید می کنند نیز نیازمند یک سری تجهیزات و دستگاه ها هستند. این تجهیزات و دستگاه ها در هر کارخانه ای وجود ندارند. به همین خاطر نیز هر کارخانه ای می تواند کیفیت های متفاوتی را از این محصولات ارائه کند.

خودکفایی ایران در تولید لوله استیل و گالوانیزه

شرکت سپنتا

اولین شرکت با نام شرکت تولید کننده ورق و لوله سپنتا شناخته می شود. قیمت لوله گالوانیزه در این کارخانه زیاد است. دلیل بالا بودن قیمت نیز مربوط به بالا بودن کیفیت این لوله ها می شود. این کارخانه دو شعبه فعال در شهرهای تهران و اهواز دارد و از سال ۱۳۴۰ تاکنون به صورت فعالانه مشغول تولید لوله های گالوانیزه بوده است. برای آنکه قیمت لوله گالوانیزه را در این شرکت به خوبی درک کنید، باید حتماً با مشاوران فروش این شرکت مشورت کنید.

تولید انواع لوله ها با سایزهای ۰.۵ تا ۶ اینچ، لوله هایی با وزن و ضخامت مختلف و همچنین کیفیت های بسیار بالا از جمله مهم ترین مواردی است که در تولیدات و محصولات شرکت سپنتا می توانید مشاهده کنید. البته ناگفته نماند که علاوه بر تولید انواع لوله ها و ورقه های گالوانیزه در شرکت سپنتا می توانید تولید انواع لوله های گاز و لوله های سیاه را نیز مشاهده کنید.

گروه صنعتی درپاد تبریز

کارخانه دوم که در زمینه تولید انواع لوله های گالوانیزه می تواند فعالیت مستمری داشته باشد، مربوط به گروه صنعتی درپاد تبریز است. این کارخانه که در شهر تبریز قرار گرفته است، حدود دو دهه است که فعالیت مستمر داشته و به دلیل کیفیت بالای محصولات یکی از بهترین گزینه ها برای خرید محسوب می شود. در حال حاضر ظرفیت تولیدی این کارخانه به یک میلیون و دویست هزار تن می رسد که می تواند میزان و حجم تولید بالایی را شامل شود. لوله های گالوانیزه، لوله های فولادی و همچنین لوله های درزدار و بدون درز در کنار انواع میلگردها می تواند از جمله مهم ترین تولیدات این شرکت باشند.

گروه صنعتی تولیدی سپاهان

سومین شرکت نیز با نام گروه صنعتی تولیدی سپاهان شناخته می شود. این شرکت که در زمینه تولید لوله های گالوانیزه بسیار معروف است، می تواند لوله های بسیار مناسبی را تولید کرده و روانه بازار کند. البته علاوه بر تولید لوله های گالوانیزه در این کارخانه می توانیم تولید انواع پروفیل ها، لوله های مانیسمان و… را نیز ببینیم.

۳ کارخانه برتر لوله مانیسمان در ایران

کارخانه هایی که تولید لوله مانیسمان را دارند، می توانند یک سری مزیت های خاص داشته باشند. معمولاً برای تولید کردن لوله های مانیسمان نیاز است تا حتماً یک سری تجهیزات پیشرفته را داشته باشیم. لوله های بدون درز دارای شرایط کاملاً متفاوتی برای تولید هستند. به همین خاطر نیز هر کارخانه ای نمی تواند این مدل از لوله ها را تولید کند.

خودکفایی ایران در تولید لوله استیل و گالوانیزه

شرکت تولید لوله ذوب آهن اصفهان، کارخانه تولید لوله و نورد اهواز و همچنین شرکت کاوه ایرانیان از جمله مهم ترین شرکت هایی هستند که هم اکنون در ایران، به تولید لوله های گالوانیزه می پردازند.

خودکفایی ایران در فرایند تولید

بسیاری از کارخانه های بزرگ ایرانی این روزها در زمینه تولید انواع لوله های گالوانیزه، لوله های مانیسمان و ورق های استیل و سیاه به خودکفایی رسیده اند. این موضوع باعث می شود تا بتوانید به راحتی متوجه این نکته شوید که برای تهیه کردن این محصولات نیازی نیست حتماً به دنبال خرید از شرکت ها و کارخانه های خارجی باشید.

شرکت کاسپین استیل

برای خرید انواع لوله های گالوانیزه و استیل می توانیم به کارخانه های مختلفی مراجعه کنیم. شرکت هایی که محصولات این کارخانه ها را خریداری می کنند و در اختیار شما قرار می دهند نیز می توانند اهمیت بالایی داشته باشند. شرکت کاسپین استیل یکی از بهترین گزینه ها و موارد در این زمینه است. این شرکت هم مشاوره های تخصصی را به شما ارائه می کند و هم می تواند بهترین کیفیت ها را در کنار مناسب ترین قیمت ها عرضه کند. همین موضوع سبب می شود تا این شرکت گزینه و انتخاب خوبی برای خرید محسوب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها