یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
آئین رونمایی از کتاب «آقا پروانه‌ای» در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان - آئین رونمایی از کتاب«آقا پروانه‌ای» به مناسبت روز جهانی کودک در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، به مناسبت روزکودک و محیط زیست، آئین رونمایی از کتاب «آقا پروانه‌ای» به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در سالن همایش این اداره‌کل برگزار شد.

نخست امیرحسین والا مدیر مسئول انتشارات سومیتا با تبریک روز جهانی کودک و محیط زیست اظهار داشت: آینده هر کشوری را کودکان و نوجوانان آن کشور می‌سازند و چقدر خوب است که روی اندیشه کودکان و نوجوانان کار شده باشد و بهترین معلم و راهنما برای کودکان، کتاب‌ها هستند که با زبان خود، راه درست زندگی را به کودکان آموزش می‌دهند.

در ادامه نیز زهرا پورحسن، نویسنده کتاب «آقا پروانه ای»، ضمن تبریک و خوش آمدگویی به کودکان بیان داشت: فعالیت ده ساله در شغل کتابداری من را علاقمند به نوشتن کرد و کار با کودک و قصه گویی برای آن‌ها، باعث علاقمندی بیشتر در زمینه نوشتن برای کودکان شد و با عنایت خداوند و مشورت با اهالی قلم، اولین کتابم با عنوان «آقا پروانه ای» به چاپ رسید.

وی تصریح کرد: این کتاب برای کودکان چهار سال به بالا نوشته شده و موضوع آن، تقویت خودباوری و دوستدار محیط زیست بودن است.

به گزارش ایبنا، داستان خیالی و جذاب کودکانه دوست پروانه‌ها «آقا پروانه‌ای» نوشته زهرا پورحسن، با تصویرگری معصومه رئیسی، در ۱۲ صفحه و قطع رحلی به قیمت ۱۲۰ هزار تومان تابستان ۱۴۰۳ توسط انتشارات سومیتا چاپ و منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها