یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کتاب «جنبش همکاری» رهسپار بازار کتاب شد

خراسان‌رضوی - کتاب «جنبش همکاری» به قلم هدا پیروی و صابر هنرمندراد، دریچه‌ای به دنیای فضاهای کار اشتراکی است که به تازگی رهسپار بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، کتاب «جنبش همکاری» به قلم هدا پیروی و صابر هنرمندراد دریچه‌ای به دنیای فضاهای کار اشتراکی است که به عنوان اولین منبع فارسی به بررسی جریان جهانی موسوم به coworking movement و ادبیات مفهومی آن می پردازد.

این کتاب به معرفی مفهوم فضای کار اشتراکی، تاریخچه و اصول اساسی آن همچنین بررسی مدل های گوناگون فضای کار اشتراکی، اصول راه اندازی و مدیریت این فضاها، تجربه کاربری و امکانات استاندارد و ترندهای جهانی این جنبش می پردازد.

علاوه بر این نمونه‌ها عصر کوچ‌نشینی digital nomads دیجیتال نیز در این کتاب مورد بررسی و ارایه قرار گرفته است و برندهای موفق این صنعت در جهان و ایران در این کتاب معرفی و گردآوری شده اند.

‌از جمله فضاهای کار اشتراکی معرفی شده در این کتاب می توان به wework ،spaces ،industrious ،regus در بعد جهانی و کارواریوم، پارادیس هاب، باکس، کارمانا، زاویه، کارمان، هاوش، هفت و هشت، سفید و آبی، فردید، مترمربع، پنجره، مدیا رایز اشاره کرد.

به گزارش ایبنا؛ جنبش همکاری به قلم هدا پیروی و صابر هنرمند راد تالیف شده است و همچنین لاوینیا یاسوب بنیانگذار livit با یادداشتی تحت عنوان «مقدمه ای بر جنبش کار اشتراکی»، تونی باسیگالوپو بنیانگذار newworkcity با یادداشتی تحت عنوان «حدس بزن چی شده؟»، و امیر ناظمی پژوهشگر توسعه در یادداشتی با عنوان «فضای کار اشتراکی به مثابه نهادی برای توسعه»، مقدمه‌های آن را به رشته تحریر درآورده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها