شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
فراخوان دومین دوره جایزه‌ ادبی «پرانتز» منتشر شد

دومین دوره جایزه ادبی پرانتز در سه بخش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا دومین دوره جایزه ادبی «پرانتز» به بررسی و انتخاب بهترین آثار تألیفی در سه بخش رمان تاریخی، رمان جنایی و مجموعه داستان کوتاه که برای اولین بار از اول فروردین ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ۱۴۰۲ منتشر شده‌اند، خواهد پرداخت.

برای شرکت کتاب‌ها در جایزه ضروری است، مجموعه داستان کوتاه فقط برای یک نویسنده باشد و کتاب‌هایی که مجموعه آثار چندین نویسنده هستند، شامل این شرایط نمی‌شوند. کتاب‌ها باید برای اولین‌بار در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ منتشر شده باشند و تجدید چاپ در این سال‌ها به معنی عدم داشتن شرط حضور در جایزه است. ناشرینی که کتاب‌هایی در این شرایط را دارند، می‌توانند آثارشان را به دبیرخانه معرفی کنند. نویسندگان نیز خودشان امکان ارسال آثارشان را دارند. نویسندگانی که خودشان ناشر کتاب‌شان هستند نیز علاوه بر معرفی، باید یک جلد از کتاب‌شان را هم ارسال کنند. ناشر / نویسنده می‌تواند هر تعداد کتاب که دارای شرایط جایزه هستند را معرفی / ارسال کنند.

از تمام ناشران و نویسندگان ایران دعوت می‌شود تا نیمه مرداد ۱۴۰۳ آثار واجد شرایط‌شان را به دبیرخانه جایزه «پرانتز» ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ارسال آثار و شرایط اولیه جایزه، می‌توانید به www.parantez-awards.ir مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها