جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
نیلوفر برومند: حضور در فهرست نامزدهای جشنواره روحیه‌ام را عوض کرد

تصویر کتاب «پابلند» گفت: به نظر من برگزاری این جشنواره‌ها تأثیر مثبتی برای تصویرگران دارد. از وقتی که نامم را در جشنواره دیده و شنیده‌ام، کاملاً روحیه‌ام عوض و حالم بهتر شده است.

نیلوفر برومند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در مورد اطلاع‌رسانی جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان و ارسال اثرش برای جشنواره بیان کرد: من اصلاً از جشنواره اطلاعی نداشتم؛ اثرم را برای ناشر فرستادم و ناشر خودش آن را برای جشنواره ارسال کرد و واقعاً از آن‌ها ممنونم.

تصویرگر کتاب «پابلند» در پاسخ به این سوال که «برگزاری جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان چه اهمیتی دارد؟ آیا این جشنواره می‌تواند به ترویج و دیده‌شدن آثار تصویرگران کمک کند؟» عنوان کرد: به نظر من برگزاری این جشنواره‌ها تأثیر مثبتی برای تصویرگران دارد. از وقتی که نامم را در جشنواره دیده و شنیده‌ام کاملاً روحیه‌ام عوض شده، حالم بهتر شده و به طور کلی حال خوبی پیدا کرده‌ام و واقعاً از این قضیه خوشحال هستم.

گفتنی است، کتاب «پابلند» به قلم مریم ناگهی و تصویرگری نیلوفر برومند یکی از نامزدهای بخش تصویرگریِ نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها