یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
«سلوک اجتماعی شهید جمهور» منتشر شد

کتاب «سلوک اجتماعی شهید جمهور» اثر محمدجواد رودگر توسط انتشارات راه نشان به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «سلوک اجتماعی شهید جمهور» اثر محمدجواد رودگر توسط انتشارات راه نشان به زیور طبع آراسته شد.

سلوک اجتماعی برآیند اسفار اربعه عرفانی به نحو عام و سفر سوم و چهارم انفسی به نحو خاص است که شامل حال دوستان خدا و رفیقان اعلی اعم از انبیاء، صدیقین، شهدا و صالحین خواهد شد و شهید جمهور و خدمت که «یکی از بهترین‌ها» در ساحتِ سلوک اجتماعی و عرصه‌های خدمت بود از مصادیق بارز آن در مرتبه وجودی‌اش است. شهید رئیسی عزیز، مؤلفه‌های شخصیتی و درون‌مایه‌های وجودی داشت که از «شخص بودن» به «شاخص شدن» در سلوک اجتماعی آن هم در تراز انقلاب اسلامی نظام توحیدی ولایی دولت و جامعه اسلامی تبدیل شد تا مسیر تمدن نوین اسلامی گم نشود.

شهیدی که خادم‌الرضا (ع) و خادم مردم و از سبک زندگی سالم و سازنده و سیره عملی مبتنی بر عقلانیت معنویت و عدالت اجتماعی برخوردار بود و صداقت سلامت نفس وفاداری به نظام و ولایت شرح صدر در ارتباطات گوناگون اجتماعی و خستگی‌ناپذیری در ایفای مسئولیت سنگین دوره‌های گوناگون قضاوت تولیت و ریاست‌جمهوری از جمله ویژگی‌های باهر آن عزیزالوجود بود. او برادری مخلص برای رهبری خادمی صادق برای ملت و بازوانی محکم برای جبهه مقاومت و مجاهدی باتجربه، جامع‌الاطراف مأنوس با نماز و دعا، ساده‌زیست، انقلابی پرتلاش، کارآزموده به‌وجودآورنده نصابی تازه در باب خدمتگزاری به کشور و ملت و رئیس‌جمهوری محترم و مغتنم بود. کتاب حاضر تبیینی از نشان‌ها و نشانی‌هایی ولو مختصر از حیات طیبه آن خدمتگزار مخلص و مردمی است.

کتاب سلوک اجتماعی شهید جمهور اثر محمدجواد رودگر، که هر جلد با قیمت ۱۶۵,۰۰۰ تومان راهی بازار نشر شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب و یا اطلاعات تکمیلی می‌توانند به وبگاه رسمی سازمان انتشارات پژوهشگاه به نشانی: www.poiict.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها