یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
به سوگ یک مکتب نشسته‌ایم

مجمع ناشران دفاع مقدس در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان پیام تسلیت خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در پی شهادت سیدحسن نصرالله در ضاحیه لبنان، مجمع ناشران دفاع مقدس متن پیام تسلیت خود را منتشر کرد:

انالله و انا الیه راجعون
روح بلند مجاهد مقاومت، الگوی ایستادگی در برابر رژیم خونخوار کودک‌کش اشغالگر صهیونیستی، دلیرمرد میدان جهاد و شهادت، سید حسن نصرالله به خدا پیوست و هم‌رزمان و همرهان شهیدش را در آغوش گرفت؛
چه خوش پروازی، چه مستانه عروجی، چه زیبا شهادتی؛ در جنوبی‌ترین، مردمی‌ترین و مقاومت‌آفرین‌ترین نقطه‌ی عالم، الضاحیه بیروت! و نیک فرمود امام خامنه‌ای در سوگ این بزرگ‌مرد: سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند.
مجمع ناشران دفاع مقدس هم‌دل و هم‌سوگ با تمام آزادیخواهان عالم، شهادت سیدالشهداء مقاومت، سیدحسن نصرالله رضوان‌الله علیه را به رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم این شهید عزیز، ملت مظلوم لبنان و فلسطین، سپاهیان دلیر حزب‌الله لبنان، رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، ملل استکبارستیز جهان، و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و رجاء واثق دارد که بساط باند جنایتکار کودک‌کش رو به زوال صهیونیستی به لطف حضرت حق ان‌شاءالله بزودی برچیده خواهد شد و مسلمان جهان در مسجد الاقصی نماز شکر بجای خواهند آورد.
و السلام و علیکم و رحمت الله و برکاته

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها