یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
خرید بهترین بیمه مسئولیت با کاربردی‌ترین کلوزها

بیمه مسئولیت یکی از بیمه های ضروری برای کافرمایان است که خسارت های مختلفی را پوشش می دهد.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا هر شخص روزانه با افراد زیادی در ارتباط است که اگر به هر یک از این افراد حتی به صورت غیر عمدی آسیبی وارد کند، باید خسارت های وارد شده را به صورت کامل پرداخت نماید، به همین خاطر می توانیم به اهمیت بیمه مسئولیت و کاربرد های آن پی ببریم، چرا که در این مواقع تمامی خسارت های وارد شده به اشخاص ثالث توسط شرکت بیمه پرداخت می شود. این بیمه برای تمامی افراد به ویژه کارفرمایان کاربرد دارد که در ادامه این مطلب قصد داریم تا بهترین و کاربردی ترین بیمه مسئولیت را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم.

بیمه مسئولیت چیست؟

بیمه مسئولیت نوعی از بیمه اشخاص است که برای تمامی افراد، کارفرمایان و شرکت ها قابل صدور است که خسارت های وارد شده به اشخاص ثالث به خاطر سهل انگاری و کوتاهی بیمه گزاران را جبران می کند. در این بیمه نامه اگر خسارت های مالی یا جانی به شخصی وارد شود که بیمه گذار مقصر این حادثه شناخته شود، شرکت بیمه گر مسئولیت های وی را بر عهده گرفته و خسارت های وارد شده را به طور کامل جبران می کند.

این بیمه به دلیل پرداخت خسارت های سنگین معمولاً برای اکثر افرادی که با اشخاص مختلف در ارتباط هستند و احتمال دارد که به آنها خسارت وارد کنند، بسیار مناسب است زیرا حتی در صورت فوت، دیه فوت به صورت کامل توسط شرکت بیمه پرداخت می شود و بیمه گذاران نیاز به پرداخت هیچ خسارتی ندارند.

اهمیت بیمه مسئولیت برای کارفرمایان

یکی از پر استفاده ترین بیمه نامه ها در محیط کار، بیمه مسئولیت کارفرمایان در قبال کارکنان است که خسارت های وارد شده به کارکنان را پرداخت می کند. اگر کارفرما هستید باید بدانید، در صورتی که در محیط کار شما، حادثه ای رخ دهد که موجب به آسیب به کارمندان و کارکنان گردد، شما باید این خسارت ها را جبران نمایید. شایان ذکر است که این خسارت ها می تواند بسیار سنگین و جبران ناپذیر مانند دیه فوت باشد، بنابراین با خرید بیمه مسئولیت کارفرمایان در قبال کارکنان می توانید این مسئولیت ها را به شرکت بیمه محول کنید و خیالتان از بابت این حوادث و هزینه ها راحت باشد.

کلوز های بیمه مسئولیت

کلوز های بیمه مسئولیت در واقع پوشش های بیمه نامه می باشد که اگر در طول مدت بیمه نامه این خسارت ها به اشخاص ثالث وارد شود، شرکت بیمه گر وظیفه جبران آنها را دارد، در ادامه تمامی پوشش های بیمه مسئولیت آورده شده است:

· حوادث ناشی از وسایل نقلیه موتوری

· جبران هزینه های پزشکی

· تبصره یک ماده ۶۶ قانون تامین اجتماعی تا سقف تعین شده

· مسئولیت بیمه گذار در قبال اشخاص ثالث

· افزایش ریالی دیه

· تعداد دیات و دیات غیر مسری

· ماموریت خارج از کارگاه

· مسئولیت مجری ذیصلاح ساختمانی

· نوسان تعداد کارکنان تا ۲۰ درصد زمان صدور بیمه نامه

· غرامت دستمزد روزانه

· هزینه های دستمزد پرداختی به کارشناس

· مسئولیت بیمه گذار در قبال کارکنان عوامل اجرایی

· مسئولیت بیمه گذار در قبال شخص عوامل اجرایی

انواع بیمه مسئولیت

این بیمه نامه انواع گوناگونی دارد و تقریباً برای تمامی مشاغل قابل استفاده میباشد، بیمه مسئولیت به انواع زیر تقسیم بندی می شود:

مسئولیت مدنی عمومی

مسئولیت حرفه ای

مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان

مسئولیت قراردادی

مسئولیت تولید کنندگان کالا

تمامی مشاغل در یکی از این دسته بندی ها قرار میگیرد که در زمان خرید باید بررسی کنید که نوع شغل شما مربوط به کدام نوع از بیمه مسئولیت است.

محاسبه هزینه بیمه مسئولیت

هزینه بیمه مسئولیت در شرکت های مختلف به موارد گوناگونی بستگی دارد که در ادامه به صورت کلی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. مواردی همچون شغل بیمه گذار، حوادث قبلی، تعداد کارکنان و کارمندان، شهر محل فعالیت، مدت بیمه نامه، مبلغ دیه، ریسک های بیمه نامه و … بستگی دارد، بنابراین برای مشخص شده قیمت بیمه مسئولیت باید حتماً به شرکت بیمه مراجعه کنید تا نرخ بیمه نامه برای شما توسط کارشناس بیمه مسئولیت استعلام گرفته شود.

لازم به توضیح است که هزینه بیمه مسئولیت در شرکت های مختلف تقریباً با هم برابر است، زیرا اکثر شرکت های بیمه فرمول یکسانی برای محاسبه حق بیمه مسئولیت دارند، اما بهتر است حتماً سقف پوشش های ارائه شده در هر شرکت را به صورت کامل و دقیق بررسی کنید.

برای استعلام هزینه بیمه مسئولیت به صورت رایگان می توانید به این لینک مراجعه کنید: https://bimeh-ma.com/liability-insurance/

بهترین بیمه مسئولیت کدام است؟

برای خرید بهترین بیمه مسئولیت باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید که در ادامه به صورت خلاصه در مورد این موارد توضیح داده شده است. با در نظر داشتن مواردی که در ادامه این مطلب ذکر می شود می توانید بهرتین بیمه مسئولیت را برای خودتان تهیه فرمایید.

سقف پوشش های بیمه ای

یکی از مهمترین موضوعات در خرید بیمه مسئولیت، سقف پوشش های بیمه های می باشد، شما باید بیمه مسئولیت را از شرکت های مختلف استعلام بگیرید تا بتوانید بالاترین پوشش های بیمه ای را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که هرچه سقف پوشش های بیمه مسئولیت بالاتر باشد، آن بیمه نامه بهتر بوده و خسارت های بیشتری را جبران می کند.

مبلغ حق بیمه مسئولیت

همانطور که گفته شد، هزینه بیمه مسئولیت در شرکت های بیمه های مختلف معمولاً با یک فرمول محاسبه می شود و اما مبلغ حق بیمه معمولاً در تمامی شرکت ها با هم تفاوت های جزئی دارد، بنابراین بهتر است حق بیمه مسئولیت را از شرکت های مختلف استعلام بگیرید تا بتوانید بیمه نامه ای با پایین ترین حق بیمه و بالاترین پوشش ها خریداری فرمایید.

کلوز های بیمه مسئولیت

باید به کلوز ها و پوشش های بیمه مسئولیت دقت داشته باشید چرا که مهمترین موضوع در بیمه های مختلف، کلوز های بیمه نامه می باشد، به طور مثال اگر حادثه ای در محل کار رخ دهد و شامل پوشش های بیمه نامه نباشد، شرکت بیمه خسارتی پرداخت نکرده و مسئولیت جبران این خسارت ها بر عهده کارفرما می باشد، بنابراین بررسی کنید که بیمه مورد نظر شما تمامی کلوز های درخواستی را داشته باشد.

خرید بهترین بیمه مسئولیت با کاربردی ترین کلوز ها

کلام پایانی

در این مطلب به طور کامل در مورد بیمه مسئولیت و نکات مهم در انتخاب بهترین بیمه مسئولیت توضیح داده شد، همانطور که گفتیم بیمه مسئولیت یکی از بیمه ای کاربردی برای تمامی افراد به ویژه کارفرمایان می باشد، چرا که خسارت های وارد شده به کارکنان در محل کار را پوشش داده و هزینه های مالی و جانی ناشی از این حوادث را جبران می کند. در صورتی که قصد خرید این بیمه نامه و یا مشاهده قیمت آن را دارید، می توانید وارد لینکی که در اواسط مقاله قرار داده شده است شده و نسبت به استعلام هزینه انواع بیمه مسئولیت اقدام کنید.

برچسب ها: بیمه مسئولیت, بهترین بیمه مسئولیت, کلوز های بیمه مسئولیت, محاسبه هزینه بیمه مسئولیت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها