دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۳
دومین نشست «شعرخوانی» برگزار می‌شود

دومین نشست از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» سرای اهل قلم با موضوع شعر آیینی و به ویژه شعر عاشورایی عصر فردا از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.\

مژگان عباسلو، دبیر این نشست شعرخوانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره این نشست گفت: از شاعران و صاحب‌نظرانی که دستی بر نقد دارند دعوت شده تا در این نشست حضور یابند و سروده‌های شاعران جوان را بررسی کنند. اما حضور این افراد در جلسه فردا هنوز قطعی نشده است.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که در نشست‌ شعرخوانی شاعران جوان امکان ارائه سروده‌های خود را پیدا می‌کنند، افزود: شاعران جوان اطلاعات گسترده‌ای در زمینه شعر امروز و حتی نقد شعر دارند و تنها کم‌تجربگی آن‌ها سبب می‌شود تا کمتر به ارائه اظهارنظرهایشان بپردازند.

عباسلو اظهار داشت: اگر افراد صاحب‌نظر در این نشست حضور نیابند بازهم این محفل برای شاعران جوان و آشنایی آن‌ها با جریان شعر امروز مناسب است؛ چراکه شاعران جوان ما در جلسه نخست از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» به خوبی نقطه‌نظرات خود را بیان کردند و به بررسی شعر یکدیگر پرداختند. 

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به این‌که در ایام ماه محرم به سر می‌بریم، تصمیم گرفته شده تا شعرخوانی دومین نشست به سروده‌هایی پیرامون موضوع شعر عاشورا و شعر آیینی اختصاص یابد.

دومین نشست‌ از سلسله نشست‌های «شعرخوانی» عصر سه‌شنبه(1 دی) از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در محل سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌ نصیر، پلاک 2 برگزار می‌شود. شرکت در این نشست برای عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط