یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
هشتمين دوره «كتاب اول» راهي نمايشگاه مي‌شود

هشتمين دوره «كتاب اول» كه سال 90 به چاپ رسيده است، در دو جلد مجزا با عناوين «كتاب اطلاعات تجاري» و «تهران در تهران» كه اطلاعات عمومي را دربر دارند، در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران عرضه مي‌شود. مجموعه اطلاعات اين كتاب‌ها به صورت كتاب الكترونيكي در لوح فشرده نيز عرضه مي‌شود._

عباس باقري، مدير روابط عمومي انتشارات كتاب اول، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره اظهار داشت: پيش از اين كتاب اول در قالب دو جلد به چاپ مي‌رسيد؛ جلد نخست به ارايه نقشه تهران و اطلاعات عمومي اختصاص داشت و اطلاعات و ركوردهاي تجاري نيز در ادامه آن در صفحات جلد دوم جاي مي‌گرفت.

وي افزود: در هشتمين دوره اين كتاب، اطلاعات تجاري در جلدي مجزا و نقشه تهران و اطلاعات عمومي در كتابي ديگر به عنوان «تهران در تهران» منتشر شده‌اند. همچنين مجموع اين اطلاعات و داده‌هاي شهري كه اطلاعات صاحبان مشاغل تهران را نيز دربر دارد، در قالب يك لوح فشرده به شكل كتاب الكترونيك به همراه اين دو جلد عرضه مي‌شود.

باقري با بيان اين كه «كتاب اول» در غرفه ويژه اين انتشارات در سالن ناشران عمومي عرضه خواهد شد، اظهار داشت: اين كتاب در 1014 صفحه به مدير مسوولي امير نورخاني منتشر شده و به دليل آن كه به تناسب نياز جامعه مخاطب اين اثر به طور مكرر تجديد چاپ مي‌شود، در شناسنامه آن ميزان شمارگان قيد نشده است.

دوره هشتم كتاب اول، سال 1390 همراه با «اطلاعات صاحبان مشاغل تهران، حدود ۲۰۰ هزار رکورد»، «نقشه ترافیکی تهران با قابلیت مسیریابی»، «اطلاعات عمومی تهران، مسیرهای بهینه، جانمایی مراکز مهم» به ‌صورت تمام رنگی به چاپ رسيده و اكنون در حال توزيع است. 

بيست و چهارمين دوره نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت‌ماه در مصلاي امام خميني(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط